Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar was ik ook voor op de site. Helaas prijzen toch net iets duurder dan bij anderenHooppaaa!!!
Break out en full assault in de pocket, eerste keer naar DonaDoni na veel lovende recencies, dank @granddesert !!
Was ze misgelopen bij andere zaken, nog altijd beter dan volle mep betalen einde van het jaarDaar was ik ook voor op de site. Helaas prijzen toch net iets duurder dan bij anderen
Die was ik ook al aan het zoeken, maar die is er in de loop van de dag afgehaaldWaar is de tycoon ? :(
Ga je geen spijt van krijgen, deze batch presteerde bij mij zeer goed - zonder pauzes! Finale cake iets langzamer, maar daardoor misschien zelf wel beter.YES YES.. de Jackhammer en Break Out Tot de 29e Jan!![]()
Skyward voor €130,- jan/Granddessert?
Super! Tof dat je erbij bent.Hooppaaa!!!
Break out en full assault in de pocket, eerste keer naar DonaDoni na veel lovende recencies, dank @granddesert !!
Die is niet beschikbaar - zie paar posts terugWaar is de tycoon ? :(
Die had er niet meer op moeten staan sorry voor de onduidelijkheid.Skyward voor €130,- jan/Granddessert?
Tof dat je er weer bij bent Zemmer! Tja de prijzen. Ik denk vaag genoeg: hadden wij ook nog maar de inkoopprijzen van vorig jaar en hadden we maar een grotere bunker. Eigenlijk is voor ons alles duurder geworden op enkele producten na. Ik doe wat ik kan binnen de marges die wij gezond vinden, belooft!Ik heb sinds vorig wat minder moeite met iets meer geld neerleggen voor boxen die ik graag wil hebben, dus ook al zitten er een paar extra tientjes op ten opzichte van vorig jaar heb ik alsnog de Full Assault, Jackhammer en Viva la Vita erbij. Wat ook wel meespeelt is dat deze boxen hoogst waarschijnlijk outlet zijn (als ik de kooi situatie goed heb begrepen)
Kwam vorig jaar ook pas na de openingsacties.. Of nu veel korting, of straks minder korting en gratis box..Geen gratis box actie dit keer ?
Hele mooie bakken!helaas geen break out maar wel de ghostbuster en de springwind