Justitieminister wil in gesprek over vuurwerkverbod: 'Er moet iets veranderen met oud en nieuw'

Ik blijf goede hoop houden! Maar tussen de regels door lijkt het er nu toch wel negatief uit te zien ja. Wellicht nog een uitstroom jaartje, mocht het er van komen.

Er is iniedergeval een flink politiek offensief gaande nu vanuit de verbodshoek.

Gast 24030 zei:
mensen laten we gewoon hopen dat er geen verbod komt maar mocht het toch beslist worden om een verbod in te stellen zou ik zeggen ,pak alles wat je evt nog hebt liggen en steek het die avond allemaal aan !!!
Ja hallo dan heb ik helemaal niks meer voor de jaarwisseling koekoek

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Waarderingen: GMP
Dat ziet er niet best uit als ik die minister Van Weel in het filmpje zie... Gebaseerd op de grootste onzin wordt een vuurwerkverbod er doorheen gedrukt. Meteen even alvast zijn handen in onschuld wassen dat het niet alle problemen gaat oplossen en het de beslissing van de kamer wordt. Dat wordt weer creatief zijn voor de vuurwerkliefhebber.

en uiteindelijk is het ook een kwestie van je oogst wat je zaait he ,liever niet maar misschien moeten ze het dan maar ervaren hoe oud en nieuw zich ontvouwd met een geheel verbod ,vrees zelf nl het ergste

Gast 24030 zei:
mensen laten we gewoon hopen dat er geen verbod komt maar mocht het toch beslist worden om een verbod in te stellen zou ik zeggen ,pak alles wat je evt nog hebt liggen en steek het die avond allemaal aan !!! misschien een specifiek tijdstip afspreken waar iedereen in nederland laat horen wat we ervan vinden ,dmv het volop en op dezelfde tijd een tegengeluid laten horen ,halen wij ook eens de pers als liefhebbers !!!! zou mooi zijn toch !!!!!! genoeg is genoeg
Want dat haalt wat uit?

Gast 24030 zei:
en uiteindelijk is het ook een kwestie van je oogst wat je zaait he ,liever niet maar misschien moeten ze het dan maar ervaren hoe oud en nieuw zich ontvouwd met een geheel verbod ,vrees zelf nl het ergste
hebben we al gehad tijdens corona daar waren ze positief over

Dat hoop ik als er een verbod is zeker ook. Dat het eens stevig uit de hand loopt. Toch heb ik daar mijn twijfels over. Dat nieuws zal weggemoffeld worden onder het mom van zie je nou wel dat het helpt.

Dat hoop ik als er een verbod is zeker ook. Dat het eens stevig uit de hand loopt. Toch heb ik daar mijn twijfels over. Dat nieuws zal weggemoffeld worden onder het mom van zie je nou wel dat het helpt.
Het loopt al jaren uit de hand (op bepaalde plaatsen, door bepaalde mensen - maar dat mag niet gezegd worden - want dat is toeval), dat is de hele aanleiding van dit gezeik.

Want dat haalt wat uit?
tegengeluid van een heel groot deel vd bevolking die wel normaal met vuurwerk omgaan en die niet gehoord worden door de media/politiek bv , heb geen illusies dat het ook maar enigszins iets veranderd maar stil in een hoekje gedrukt worden en monddood blijven is toch ook geen optie meer ?

Gast 24030 zei:
tegengeluid van een heel groot deel vd bevolking die wel normaal met vuurwerk omgaan en die niet gehoord worden door de media/politiek bv , heb geen illusies dat het ook maar enigszins iets veranderd maar stil in een hoekje gedrukt worden en monddood blijven is toch ook geen optie meer ?
Gewoon stoken met de jaarwisseling is ook prima statement en meer bevredigend

hebben we al gehad tijdens corona daar waren ze positief over
daar was de stelling voor het verbod anders ,en daardoor meer begrip en opvolging (denk ik) maar ook dat jaar ging er hier in utrecht nog volop vuurwerk de lucht in zoals in zoveel steden

Het loopt al jaren uit de hand (op bepaalde plaatsen, door bepaalde mensen - maar dat mag niet gezegd worden - want dat is toeval), dat is de hele aanleiding van dit gezeik.
Dat speelt zeker een heel grote rol. Maar mag je niet benoemen hoor. Want dan discrimineer je. Een alcoholverbod zou ik mee kunnen leven. Al zou ik zo af en toen mijn speciaal biertje wel missen.:biertje:

Gast 24030 zei:
daar was de stelling voor het verbod anders ,en daardoor meer begrip en opvolging (denk ik) maar ook dat jaar ging er hier in utrecht nog volop vuurwerk de lucht in zoals in zoveel steden
Was niet één keer een verbod hè. Eerste jaar was het een stuk minder vuurwerk, tweede jaar ging het hier helemaal los, zoveel shells nog niet eerder gezien met O&N.

Back
Bovenaan