GupjeVW foto, video en sfeer Topic!

Gupje

VWC lid
Ik heb superveel zin om mijn vuurwerkbeelden van dit jaar te delen! Elk jaar probeer ik de mooiste momenten vast te leggen en dit keer wil ik ze met jullie delen in dit topic.
Hopelijk beleven jullie er net zoveel plezier aan als ik had tijdens het filmen.

Ik hoop dat jullie ook jullie beelden, tips of reacties hier willen delen, zodat we samen kunnen genieten en het allemaal beter en dikker kan worden!

Laten wij hopen dat wij dit nog vele jaren kunnen doen!

Deze cake van Riakeo was echt super dik en de spinners waren super goed, enige nadeel is dat hij een beetje haast had.

Wat een bak beest was dit! Het is dat ik hem niet heb moeten betalen, want deze had ik zelf nooit afgeschoten in de wind!
Maar wat een kwaliteit dat Riakeo, echt een bak om van te genieten!

Wind draait wel half in de video, camera was na het opnieuw aansteken op de kop...

Geniet er van, van de Peking Opera 8!

Ik heb nooit de Extreme Zensation mee genomen en daar had ik altijd spijt van en daarom ben ik blij dat Magnum hier mee op de markt kwam!
Let op deze zou ik zelf wel andersom schieten, want de laatste 2 rijen wijken een beetje af van de rest van de box!

Maar dit was echt geweld in de straat!

Hierbij een doos op de film geïmporteerd door Langenberg in samenwerking met El Gato. Als ik het goed heb is dit zelf een 1 op 1 omlabeling van de Fiesta Callejera van El Gato.

Leuke doos alleen ik snap de finale op driekwart niet zo, had die lekker voor het einde bewaard. Nu is de doos zijn tempo kwijt. Al met al leuke doos met traditionele effecten uit de El Gato keuken.

Een hele leuke betaalbare cake van Hello Fireworks en deze wil echt nog een keer schieten met geen zuchtje wind!
Want ik denk dat deze cake heel mooi dwarrelend goud kan laten zien

Wat moet ik hier nog meer over zeggen? Ik ben blij dat Riakeo op de markt is gekomen, want dit drijft de kwaliteit van ons vuurwerk echt op!
Als andere merken nu ook al met dit soort mooie cakes komen, dan hoop ik dat wij nog lang mogen genieten van ons vuurwerk!
Deze is overigens wel geschoten in betere omstandigheden dan O&N zelf.

Nog eentje dan! Het is tenslotte vrijdag! Dit is een 30mm 25 schoten cake van Vuurwerk Langenberg en deze is in samenwerking gemaakt met El Gato.
Dit lijkt gewoon een omlabeling van de Variada Aereo. Burst was echt El Gato snoei hard! Maar voor de effecten heb je hem niet te kopen.
Ik vond hem op een of andere manier heel leeg.

Wij hebben dit jaar veel lesli mogen schieten en ik moet zeggen alles is eigenlijk heel goed bevallen.

Hier op de film zie je de Creepy Gryphon, dit was oprecht een hele leuke compound.
Heb deze ook op m'n lijstje staan alleen twijfel ik ivm dat hij met de rode ghost wel erg wind gevoelig is zoals bij jou ook wel te zien. Als het bijna niet waait is het echt een topbox denk ik

Heb deze ook op m'n lijstje staan alleen twijfel ik ivm dat hij met de rode ghost wel erg wind gevoelig is zoals bij jou ook wel te zien. Als het bijna niet waait is het echt een topbox denk ik
Ik hoop toch echt dat de weer goden ons dit jaar goed gezind zijn! Maar om eerlijk te zijn, bleef er weinig echt goed staan in deze wind.

Een van de beste fluit cakes die op de markt te krijgen is, de tandjes wat gaat deze goed!
Voor de cake gaat nog een "Arrebato De Cracker 1S" van El Gato af!

Back
Bovenaan