GupjeVW foto, video en sfeer Topic!

Hele mooie box is dit, de kleuren zijn echt waanzinnig. Toch vind ik de push it to the limit wel dikker, maar dat heeft meer met het tempo te maken.

Dit is geschoten met een nieuwe camera (Osmo Pocket 3). Ben nog een beetje aan het stoeien met de kleuren en het geluid. Settings staan in de beschrijving van de video.

Dit is geschoten met een externe mic (Rode VideoMicro). Ik wil ook nog een test doen met de Zoom AM7.

Dit is geschoten in het kleuren profiel HLG van de Osmo. Dit was best lastig corrigeren na de tijd.

ik wil nog kijken of in D-Log beter te bewerken is na de tijd.

Laat maar weten wat jullie hier van vinden, ben voor de rest superblij met de camera. Heerlijk klein en compact en makkelijk mee te nemen en bizar mooi beeld voor 1" sensor.

Ik heb deze box, de week er voor op een demo gezien en wat een verschil. Wind doet zoveel met vuurwerk en mijn wens naar een wind arme oud en nieuw wordt steeds groter.

Maar dit is een merk die je echt in de gaten moet houden, flinke burst, dikke effecten en nog betaalbaar ook.

Hele mooie box is dit, de kleuren zijn echt waanzinnig. Toch vind ik de push it to the limit wel dikker, maar dat heeft meer met het tempo te maken.

Dit is geschoten met een nieuwe camera (Osmo Pocket 3). Ben nog een beetje aan het stoeien met de kleuren en het geluid. Settings staan in de beschrijving van de video.

Dit is geschoten met een externe mic (Rode VideoMicro). Ik wil ook nog een test doen met de Zoom AM7.

Dit is geschoten in het kleuren profiel HLG van de Osmo. Dit was best lastig corrigeren na de tijd.

ik wil nog kijken of in D-Log beter te bewerken is na de tijd.

Laat maar weten wat jullie hier van vinden, ben voor de rest superblij met de camera. Heerlijk klein en compact en makkelijk mee te nemen en bizar mooi beeld voor 1" sensor.
Ziet er goed uit Gupje! Je bent sowieso erg enthousiast met het posten van filmpjes en ik vind de korte toelichting in je posts ook prettig. Ben benieuwd met welke producten en filmpjes je ons verder gaat verrassen :thumbsup:

Ziet er goed uit Gupje! Je bent sowieso erg enthousiast met het posten van filmpjes en ik vind de korte toelichting in je posts ook prettig. Ben benieuwd met welke producten en filmpjes je ons verder gaat verrassen :thumbsup:
Dank je wel! Daar doen we het voor! We willen toch allemaal genieten van onze hobby!

Ja ik heb hem door de vele hype toch maar een keer aangeschaft en daar heb ik gelukkig geen spijt van gekregen.

Burst is snoeihard, effecten zijn groots en tempo is lekker rap.
Maar toch zou ik hem nooit meer aanschaffen, dit omdat ik de effecten zelf wel een beetje saai vind.

Ik denk dat wij door de nieuwe merken toch wel een beetje verwend worden qua effecten.
En ik ben tegenwoordig toch meer van de kleur in het vuurwerk.

Al met al, als je hem nog een keer in huis kan halen dan zeg ik DOEN! Want dit is wel echt een dikke 30mm gekooide bak!

Ik heb deze zelf mogen schieten en ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld.
Ik had hoge verwachtingen na al dat kwaliteit van SRPyro die ik had gezien en vooral na het horen van hun single shot (Devil's shot).
Maar dit was een van de mindere salute cakes die ik heb geschoten met O&N, de silver salute knalde deze er dubbel en dwars uit!

Maar een ding blijft wel! Het blijft genieten om overdag een heerlijke salute cake te schieten!

Back
Bovenaan