Crackling Experience

Ben ook wel benieuwd waar, bij mij 4 shops 180, en 1 shop 129, maar nergens 99 hier in de omgeving

Ik heb deze afgelopen jaar gezien in de straat, de buurman had 1 grote doos en dat was direct deze.
Wat een ding, loei harde klappen en een spectaculaire finale.

Veel herrie met wisselende crackling varianten! Ik was (en de buurman natuurlijk zelf ook) stom verbaasd

Daar nog wel? Verder overal op vwtoppers weer volle bak, helaas. Stond voor €130 nog wel op de misschien-lijst en was itt Crackling Experience volgens mij geen septemberactie. Nou ah, 't is ook Cafferata hè.

Ik heb deze afgelopen jaar gezien in de straat, de buurman had 1 grote doos en dat was direct deze.
Wat een ding, loei harde klappen en een spectaculaire finale.

Veel herrie met wisselende crackling varianten! Ik was (en de buurman natuurlijk zelf ook) stom verbaasd

mezelf even citeren, na het zien van deze box in 2022-2023 deze zelf aangeschaft voor 2023-2024 en wat een bak.
DIKKE burst, lekker tempo en goede scherpe crackling!

180euro natuurlijk veel en veel te veel. maar zou het serieus nog overwegen tussen de 120 en 150.
en wacht eens, ik heb een omlabel gespot voor 149€.
nog steeds flink aan de prijs maar vergelijk het even met de nieuwe bakken van andere importeurs en het is opeens geen uitschieter meer

Flink aan de prijs niet hoger dan de prijzen die hierboven staan. Meen 125 voor betaald, maar echt een topblok wat een chaos.

Ik zit nogmaals dit filmpje te kijken, ofja moet eerlijk zeggen dat ik hem wel wat vaker achter elkaar opnieuw heb afgespeeld. Deze box verdiend echt meer aandacht wat een geweld komt hier van af. De adviesprijs is wel erg hoog, maar de prijzen die ik hier voorbij heb zien komen is het goed te doen.

Back
Bovenaan