Compound X

ook wel nieuwsgierig naar ja. Vooral hoe die vergelijkt met de display boxen van Magnum.
Deze lijkt me ook wel leuk met veel variatie en shapes. Effecten zien er prima uit iig

ik heb de gok genomen heb deze al een aantal jaar voorbij zien komen de doos spreekt me aan ook al is het 20MM met veel schoten vind ik de variatie in de bak er goed uitzien ook op straat videos heb hem voor 100 euro heb er gelijk 2 genomen en ga ze tegelijk schieten dus ben benieuwd

ik heb de gok genomen heb deze al een aantal jaar voorbij zien komen de doos spreekt me aan ook al is het 20MM met veel schoten vind ik de variatie in de bak er goed uitzien ook op straat videos heb hem voor 100 euro heb er gelijk 2 genomen en ga ze tegelijk schieten dus ben benieuwd
Waar heb je hem voor €100,-?

Bij vuurwerkfreak site van orthen is nog tot 1 december zie je berichtje nu pas maar denk dat hij al weg is ik heb er 2 gekocht over 500 shots voor 200 euro prima prijs schiet ze ook tegelijk
Netjes man! Ik had em in de zomer voor 125 ben benieuwd

Ben benieuwd of iemand deze gefilmd heeft dit jaar? Ik wil al een paar jaar lang Vulcan maar t lijkt niet zo populair te zijn in NL.

Ben benieuwd of iemand deze gefilmd heeft dit jaar? Ik wil al een paar jaar lang Vulcan maar t lijkt niet zo populair te zijn in NL.
Ik heb hem per 2 geschoten helaas niet gefilmd voor 100 een mooie bak voor 175 niet per 2 maakt het wel mooier

Ik had em zelf voor 117,50 en vond em dubbel en dwars waard. Dit jaar wil ik em 2x aanschaffen. Voor tussen de grote dozen of vooravond prima!

Back
Bovenaan