Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Erg leuke box !!
Waar heb je hem voor €100,-?ik heb de gok genomen heb deze al een aantal jaar voorbij zien komen de doos spreekt me aan ook al is het 20MM met veel schoten vind ik de variatie in de bak er goed uitzien ook op straat videos heb hem voor 100 euro heb er gelijk 2 genomen en ga ze tegelijk schieten dus ben benieuwd
Bij vuurwerkfreak site van orthen is nog tot 1 december zie je berichtje nu pas maar denk dat hij al weg is ik heb er 2 gekocht over 500 shots voor 200 euro prima prijs schiet ze ook tegelijkWaar heb je hem voor €100,-?
Netjes man! Ik had em in de zomer voor 125 ben benieuwdBij vuurwerkfreak site van orthen is nog tot 1 december zie je berichtje nu pas maar denk dat hij al weg is ik heb er 2 gekocht over 500 shots voor 200 euro prima prijs schiet ze ook tegelijk
Ik heb hem per 2 geschoten helaas niet gefilmd voor 100 een mooie bak voor 175 niet per 2 maakt het wel mooierBen benieuwd of iemand deze gefilmd heeft dit jaar? Ik wil al een paar jaar lang Vulcan maar t lijkt niet zo populair te zijn in NL.
100 wel het is wel 20mm ik schoot ze per 2 was er niet super enthousiast over maar opzich wel een dikke bal fluit tails , waaier zit eigenlijk alles wel in 100 is wel een koopje is een flinke doos ook€100 waard?