[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allereerst mijn complimenten voor de zéér uitgebreide collectie welke jullie voeren.

De Duitse merken voeren jullie deze zelf in? Daar zit denk ik nogal wat werk in omdat alle labels en dergelijke omgezet moeten worden naar Nederlands.

Funke heeft officieel nog niks bekend gemaakt qua NL collectie, hoe kunnen jullie al Funke aanbieden? Is dit Een deel van de Duitse collectie?

Zijn jullie eigenlijk van plan om t.z.t. ook de nieuwe artikelen van Evolution te gaan verkopen? Zou ideaal zijn als ik zo ongeveer mijn hele collectie bij 1 winkel kan halen! :yes:

Rene
Respect voor jullie prijzen en brede assortiment aan merken. Love iT!
Tot wanneer loopt de combi aanbieding van de psa boxen (2 voor €100)? Krijgen jullie ook de snowstorm 2.0?

Dan wacht ik ook nog even met bestellen van EVO, dan kan ik alles in één ritje naar Zutphen ophalen.
Superleuke shop en erg mooie prijzen en veel variatie in producten, altijd leuk om daar m'n spullen op te halen.

Inmiddels al 4 bestellingen rijker. Daarbij ook een schouderklopje voor René, die erg snel op vragen reageert en zodoende een prima hulplijn is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan