Aan welk product heb jij de meest bijzondere herinnering?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zijn toch echt de matten. Als mannetje van 10 zwaar onder de indruk wanneer er horsebrand rollen werden opgehangen in de bomen vlakbij ons huis. Toen ik wat ouder was met een groep jaarlijks 300k knaller kopen en op oudejaarsdag stoken. Zoveel geweld, rook en snippers. Sindsdien elk jaar mat erbij, helaas inmiddels niet meer legaal en ook niet meer de kwaliteit van weleer.

Toen ik me hier aanmeldde wilde ik eigenlijk de naam Mattenfreak nemen, maar die was al in gebruik. Uitgebreid met diegene onderhandeld om de naam over te nemen. De eisen waren bijzonder hoog: had mijn vrouw, huis en spaargeld al toegezegd, maar m’n freakbestelling bij outlet ging me toch echt te ver. Toch voor alle duidelijkheid: Guusje is de echte Mattenfreak.
Het was weer fantastisch..

IMG_8585.jpeg

Laatst bewerkt:
Heel gaaf, uiteraard is de mat iets heel speciaals.
Toch, als ik van alle producten een product mag kiezen die ik ieder jaar heb, ga ik voor de Zware Jongens denk ik. Zoveel lol aan gehad, vervorming van de fluittoon in de oren als je er meerdere tegelijk deed, langdurig gegil en de lucht vol sier. Heeft altijd indruk gemaakt bij de omstanders en ook op demo's bleef dit een favoriet bij het publiek.

Heel gaaf, uiteraard is de mat iets heel speciaals.
Toch, als ik van alle producten een product mag kiezen die ik ieder jaar heb, ga ik voor de Zware Jongens denk ik. Zoveel lol aan gehad, vervorming van de fluittoon in de oren als je er meerdere tegelijk deed, langdurig gegil en de lucht vol sier. Heeft altijd indruk gemaakt bij de omstanders en ook op demo's bleef dit een favoriet bij het publiek.
Deze moest ik ook even opzoeken Mike. Voor de jongere bezoekers hier op het forum:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan