Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik geloof nooit dat deze kooiloos was.. Wellicht foutje vanuit China maar deze zit normaal absoluut in kooi dus geen graatmeter wat mij betreft.De Hardcore Helium was kooiloos gewoon geweldig hier! Dus het kan blijkbaar wel.
Ik hoop wel dat importeurs transparant zijn als ze bestaande producten aanpassen naar een kooiloze variant met minder burst.
Met kooi kan je meer kruit gebruiken, maar dus ook meer slechter kwaliteit kruit.Spul zonder kooi deed het prima, al vraag ik mij wel af waarom ik dan eerst jaren lang zo’n prul eraf moest slopen terwijl het zonder kooi even goed KAN presteren.
Of was het nu enkel kooiloos en komt er volgend jaar pas een theelepel minder in de tubes ???
Met kooi kan je meer kruit gebruiken, maar dus ook meer slechter kwaliteit kruit.
en dan lekker hier bespreken en melden zodat ILT ze dr tussenuit kan pikken, is het snel genoeg weer gedaan voor zeHet is gewoon als volgt.
Als je denkt na een cake of compound van ow ze kunnen het dus wel zonder kooi… Dan had die in een kooi moeten zitten.
Artikelen met echt 5% burst herken je gelijk. Importeurs zullen het gewoon gaan gokken om te importeren zonder kooi terwijl het wel zou moeten. Voor ons de extra zoektocht om deze eruit te vissen de komende jaren
Dat is wat ik eerder al zei.Hoeveel kooiproducten gingen tot het uiterste? Het verschil tussen een kooiproduct dat net de grens over gaat en dus in kooi verpakt moet worden en een kooiloos product dat tot het uiterste gaat, maar net niet in kooi verpakt hoeft te worden is maar een haarbreed. En presteren ze beiden dus gelijkmatig. Sommigen doen alsof elk kooiproduct tot het uiterste afgevuld werd, maar volgens mij is dat niet de werkelijkheid. Dus stellen dat een kooiproduct per definitie beter is dan een kooiloos product is onzin. We maken elkaar daar alleen maar de kop mee gek. En volgens mij is een ding wel bewezen afgelopen jaar: met kooiloos vuurwerk hoef je absoluut niet bang te zijn dat je minder gaat genieten.
Dat zeg ik ook niet. De kooi zullen ze er niet voor de sier omheen doen. Maar veruit niet alle kooiproducten hebben richting de 2 gram flash. Geloof ik niks van. Want dan zou de Blitzbomber het bijvoorbeeld duidelijk afleggen tegen de meeste kooiproducten. En juist dat kooiloze product is mij echt bijgebleven qua burst op de Huisman demo. Ook vergeleken met kooiproducten die op andere demo’s werden geschoten die ik zelfs qua burst minder vond presteren.Zonder kooi mag je bij 20 gram per schot maximaal 1 gram flash gebruiken.
1 gram flash geeft niet de harde burstknallen waar wij als freaks blij van worden
Daar is echt wel richting de 2 gram voor nodig i.m.o.
Met andere woorden, ik geloof er niet in dat de boxen met kooi nu al binnen de grenzen van zonder kooi zouden vallen.
Het is al meermaals geroepen dat een kooiloze box met hele goede burst eigenlijk gewoon in kooi had moeten zitten.. met max. 5% kun je echt geen hele goede burst maken...Dat zeg ik ook niet. De kooi zullen ze er niet voor de sier omheen doen. Maar veruit niet alle kooiproducten hebben richting de 2 gram flash. Geloof ik niks van. Want dan zou de Blitzbomber het bijvoorbeeld duidelijk afleggen tegen de meeste kooiproducten. En juist dat kooiloze product is mij echt bijgebleven qua burst op de Huisman demo. Ook vergeleken met kooiproducten die op andere demo’s werden geschoten die ik zelfs qua burst minder vond presteren.
Afijn, we gaan het meemaken. Zeker na deze jaarwisseling maak ik me er in elk geval niet druk over dat de kooien verdwijnen.
we dachten jarenlang dat we goed qua kwaliteit effecten wel aan de top zaten in Nederland, en toen kwam Funke op de markt en gingen de ogen open.Het is al meermaals geroepen dat een kooiloze box met hele goede burst eigenlijk gewoon in kooi had moeten zitten.. met max. 5% kun je echt geen hele goede burst maken...
Geroepen of bewezen? Ik zal niet zeggen dat het niet zo is, daar heb ik de inhoudelijke kennis niet voor. Maar ik denk dat alleen de importeur hier het juiste antwoord op kan geven. En misschien zelfs alleen de Chinese fabriek waar de importeur zaken mee doet.Het is al meermaals geroepen dat een kooiloze box met hele goede burst eigenlijk gewoon in kooi had moeten zitten.. met max. 5% kun je echt geen hele goede burst maken...
Dat is wat ik bedoel.Nuance, met kooi kan je meer Burst binnen de samenstelling gebruiken, niet meer kruit