[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Zojuist het jaarlijkse "Opa & Kleinzoon uitje" gehad. Deze is standaard naar Donadoni. Wederom verliep het ophalen van de bestelling erg soepel. Bedankt voor het bakkie koffie en tot volgend jaar!

Top geregeld bij deze zaak. Was zo klaar, maar bleef nog even hangen voor de gratis hotdog en warme drank. Nog de groeten gedaan aan Jan via een 1 van de medewerkers.

Top geregeld, stond zo weer buiten. Hapje drankje, voor de totale beleving. Jan even handje geschud maar was druk met de handel 🤣 top!

Was idd relaxed. Boven bon afgegeven en 5 minuten later stonden mn schatjes beneden klaar. Vriendelijk personeel ook.
De mannen van het parkeren maakte het helemaal compleet.
Volgend jaar weer :thumbsup:

Voor ons was het vandaag de eerste keer Donadoni. We hadden onze hotdog nog niet eens op of de bestelling stond beneden klaar.
Echt alles top geregeld.

Mijn ervaring was ook echt top.. vooral dat doorloop systeem.. werkt echt fantastisch.. beetje dummy's kijken en je hoort vanzelf wanneer het klaar staat. Echt fantastisch.

Vanmorgen om 8u binnen en om 8.15u weer buiten. Goed ontvangst, heldere instructies. Alles aanwezig/compleet. Prima koffie en voor de kleine man een snoepje. Erg soepel.
Parkeerplaats is niet heel ruim, maar door goed management en strak aantal/tijdsblokken, meer dan voldoende ruimte om in te laden incl. hulp. Sluit me aan bij eerdere berichten. Topper!

Vanmiddag ook bestelling gehaald, was iets te vroeg maar geen probleem. Broodje en drankje goed geregeld. Topzaak!

Volgend jaar ben ik er weer bij.

Vanmorgen om 8u binnen en om 8.15u weer buiten. Goed ontvangst, heldere instructies. Alles aanwezig/compleet. Prima koffie en voor de kleine man een snoepje. Erg soepel.
Parkeerplaats is niet heel ruim, maar door goed management en strak aantal/tijdsblokken, meer dan voldoende ruimte om in te laden incl. hulp. Sluit me aan bij eerdere berichten. Topper!
Dan stonden we tegelijk te wachten..

• Like
Waarderingen: EPO
Wat een fijne zaak zeg!
Er was wat verwarring met een van mijn bestellingen maar uiteindelijk goed gekomen.
De kleine man een zakje popcorn, hij ook helemaal tevreden.

En wat vlogen er veel dozen over de toonbank zeg 🤪🙈

Volgend jaar zeker hier terug !!!

Fijne jaarwisseling !

Vanmorgen iets voor 8 uur stond ik boven in de showroom. Na mijn eigen te hebben aangemeld voor het tijdvak 08.00 tot 08.15 uur, werd mijn naam al binnen 10 minuten omgeroepen en stond mijn bestelling beneden op mij te wachten. Top zaak! Volgend jaar weer. Granddessert, en zijn team natuurlijk, bedankt voor de fantastische freakactie, de service en communicatie hier online, en natuurlijk de sjouw hulp.

Eerste keer hier, sluit mij aan bij alle lovende reacties hierboven. Was iets te vroeg, maar kon toch aan de balie terecht.

Jammer dat Something Different er niet bleek te zijn, maar op die mogelijkheid was ik telefonisch een paar weken terug al gewezen. Het toen overeengekomen alternatief stond dan ook al klaar.

@granddessert Bedankt voor de top ervaring! Vandaag 7 winkels bezocht, maar ik was echt blij verrast met alles wat ik zag. Bedankt, complimenten van A tot Z voor de hele crew incl. de parkeerbegeleiders. Vooral die aan de weg stond, topper! Tot volgend jaar!

Vergeet gewoon die heerlijke hotdog te benoemen die ik en mijn vriendin na het laden nog even wegwerkten. Was echt een gelukje op de langs route vandaag haha. Die vrouw was ook superaardig.

Back
Bovenaan