Cucarachas

Alleen om het rode papier vind ik het al toppers en de film ziet er ook erg goed uit, mooi spul!

Ja dit is wel puur het nostalgische gevoel gevoel de crepe papier, de geur. Natuurlijk horen er eigenlijk kanonslagen in te zitten😛. Maarrr dit is gewoon heel goed gelukt qua uiterlijk en dus beleving. Het effect is ook goed!

Had zelf 10 pakjes besteld maar was 1+1 gratis dus 20 totaal maar wel los geen slof helaas☺️

Dit hadden we veel eerder moeten hebben joh, ze gaan veel harder dan de ouderwetse matjes uit NL alleen maar vooruitgang ;)

Leuk spul zeg! Gaan we maar is onthouden voor volgend jaar. Hier kan je een mooie mat van maken die nog harder gaat dan een legale 100k 😆

Ook extra sloffen gehaald, geweldig product.

Grootste nadeel: ze lijken qua uiterlijk op knetterrotjes, dus best link voor de kids.

Leuk spul inderdaad. Echt bizar wat er uit zo’n klein dingetje komt, stond er echt van te kijken.

Echt hele leuke cat 2 `fonteintjes`.. Mijn jongens vonden ze helemaal top. Eindelijk eens nieuw product wat weer een beetje aanslaat bij de jeugd.

Mijn slof is door de familie gelijk opgestookt. Wij vonden ze geweldig. Had meer sloffen moeten halen.

Back
Bovenaan