Color Hypnose 244’s

Hier zelfde hopelijk voor 31st binnen.
Anders doorschuiven als dat mag naar volgende jaar?
Will echt deze hebben en geen vervanger.
Hier hetzelfde, alles wat nog beetje in de buurt komt is uitverkocht. Ga ervan uit dat we hem voor de 31e dan maar op een ander moment kunnen ophalen

Zij leveren zaterdag wel uit aan klanten die later een bestelling hebben geplaatst terwijl er zoals te zien wel al reeds bekend was er mogelijkheid was op het niet op tijd arriveren, had dat graag anders gezien.. Laten we afwachten maar op 31 ophalen voor mij is niet mogelijk dus hoop toch op een goede oplossing die ergens te maken valt.

Mmm ja dat is onhandig. Waarschijnlijk leveren ze gewoon de eerste mensen uit, dan kan er nieuwe vracht in de bunkers

Mmm ja dat is onhandig. Waarschijnlijk leveren ze gewoon de eerste mensen uit, dan kan er nieuwe vracht in de bunkers
Ja is logisch ook, anders heb je producten in je bunkers liggen voor 3 dagen en je niet verkoopt. Die ruimte hebben ze nodig voor de verkoop.

Ja is logisch ook, anders heb je producten in je bunkers liggen voor 3 dagen en je niet verkoopt. Die ruimte hebben ze nodig voor de verkoop.

Yep, maar voelt wel lullig als de mensen die hem vorige week gehaald hebben, hem wel krijgen en jij niet.

Al met al denk ik dat we m gewoon op kunnen halen (ander tijdstip of de 31e) ze bieden niet voor niets een voucher aan om m op te halen. Anders hadden ze wel geld teruggestort of vervanger aangeboden.

Al met al denk ik dat we m gewoon op kunnen halen (ander tijdstip of de 31e) ze bieden niet voor niets een voucher aan om m op te halen. Anders hadden ze wel geld teruggestort of vervanger aangeboden.
Ga ik ook vanuit inderdaad.
Op pyro team utrecht zegt de driesprong dat ze gewoon binnen komen dus ga er vanuit dat ze de 31ste te halen zijn neeem ik er maar 1 extra mee.Als andere ze niet halen😃

Zelfde verhaal Driesprong hier. Normaal haal ik alles eerste dag maar vandaag pas terug gekomen van vakantie dus morgen om 7 uur sta ik voor de deur, ben bang zonder color hypnose naar huis

Top uitleg over het doorlonten, dit moet lukken! Tnx!
Gisterochtend hem wel meegekregen bij de Driesprong, kijk er echt naar uit!

Zo moet je wel rekening houden met een pauze van enkele seconden denk ik? Maar ja doe ook liever dit dan zo lomp uit de doos laten :P
Nee zo te zien niet. Roze raakt elkaar zo goed als en is dus minimaal. Denk dat menig vanuit de fabriek doorgeloten producten een langere pauze hebben dan deze zoals @allard1992 het heeft gedaan

Dus je bent met tape helemaal rond het lont gegaan daar? Dus binnen en buitenkant? Moet je hier nog speciale tape voor gebruiken? Brandt dat lont sowieso gewoon door? Sorry, een leek hier als het gaat om doorlonten.
Ik gebruik altijd wat kleine tie-wraps en schilderstape om de lontjes te verbinden. De aluminium tape doe ik eroverheen, niet per se er om de lontjes heen.

Back
Bovenaan