GMP
VWC lid

Je bent fonteinen liefhebber of niet

Toch? @Richardus
Al missen er nog genoeg schatjes in de collectie... Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig vanochtend tussen 09.00 en 09.30 bij feestje geweest?
Ziet er weer goed uit, kerel!Bekijk bijlage 1806293
Je bent fonteinen liefhebber of niet
Toch? @Richardus
Al missen er nog genoeg schatjes in de collectie... Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen...
Okeeee die zijn een stukje groter dan verwacht en dan de Ground Impact, zo te zienDeze foto kon ze moeder vooral waarderen![]()
Net mijn rug al vertild aan 5 x Ultimate Chry en 2 Ty Fury's. Was ongeveer 1 kilometer lopen. Wat een struggle.Okeeee die zijn een stukje groter dan verwacht en dan de Ground Impact, zo te ziendan gaat m'n rugtas maandag niet voldoende zijn, vrees ik
![]()
Had je geen reistas? Ik moest net ook 1.3 km lopen met 18kg, ging echt primaNet mijn rug al verteld aan 5 x Ultimate Chry en 2 Ty Fury's. Was ongeveer 1 kilometer lopen. Wat een struggle.![]()
Nee wel een extra Big Shopper. 1 Nadeel je stopt er te veel in.Had je geen reistas? Ik moest net ook 1.3 km lopen met 18kg, ging echt prima![]()
Kan het zijn dat ik je vanmorgen heb zien fietsen met je eerste kleine bestelling ?Okeeee die zijn een stukje groter dan verwacht en dan de Ground Impact, zo te ziendan gaat m'n rugtas maandag niet voldoende zijn, vrees ik
![]()
Zijn er meer mensen met een poes op hun rug die vuurwerk halen dan?Kan het zijn dat ik je vanmorgen heb zien fietsen met je eerste kleine bestelling ?
Zo, jij hebt geluk gehad met die golden tiger en hackerman! In welke regio was je en hoe laat ongeveer? Wij waren in het noorden rond de ochtend en na 5 filialen nog lang niet alle producten gezien hahaBekijk bijlage 1806296
Dit is wat we vandaag in Duitsland gekocht hebben. De rest moet er nog bijgevoegd worden. Wat is dat toch gezellig winkelen in Duitsland. Love it...
Ben benieuwd naar de Sutorobotaki, op de video ziet ie er leip uit.
Waar wanneer? Zwarte fietstas?Kan het zijn dat ik je vanmorgen heb zien fietsen met je eerste kleine bestelling ?