PyroRJ
VWC lid
Smeerlappen...Boooohh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Smeerlappen...Boooohh
Gewoon controle niks bijzonders....Echt waar?! Zit het hun al tegen, gaan zij zich ook nog mengen in legale siervuurwerk verkoop? Hopelijk heb ik het mis
Hebben ze wel netjes in de rij gewacht? of zeker weer voorgerdongenBoooohh
Ojee, ik moet er aan et einde van de dag nog naar toe. Hopelijk krijg ik wel alles uitgeleverd wat ik besteld heb.Net weg bij intratuin Deventer. Liep lekker door! Wat me opviel was dat ontzettend veel producten al uitverkocht waren. Wel m’n piranha uitgeleverd gekregen![]()
Denk dat dat wel goed zit! Losse verkoop stonden veel bordjes met uitverkocht. Bestelde producten worden vast uitgeleverdOjee, ik moet er aan et einde van de dag nog naar toe. Hopelijk krijg ik wel alles uitgeleverd wat ik besteld heb.
Snap ik wel met die prijzen haha! Lijkt wel onderdeel van een markt zo met die kraamIk denk dat iedereen uit de omgeving bij Vathorst is. In Leusden kon je een speld horen vallen
Gecondoleerd,lees t net pas.WAUW! Ik had echt niet zoveel reacties, verwacht. Super lief allemaal, dankjulliwel.
Whoaa. Jaloers! Waar heb je dit gehaald?
Heb je een privé bericht gestuurd.Eerste deel is binnen. Nu alleen nog ff opzoeken hoe ik de color hypnose kan doorlonten (nog nooit gedaan)
PbWhoaa. Jaloers! Waar heb je dit gehaald?