Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sterkte vuurwerk broederPoeh, word een dubbelgevoel, in de ochtend eerste bestelling ophalen maar ook de uitvaart van opa.
Viel redelijk mee, zicht was een meter of 200 en bijna niemand op de weg.Zo! Wekkertje gegaan en hop hop richting valk! Hopelijk valt de mist een beetje mee onderweg!
Heb ik in het verleden ook gehad bij Steenbergen, zal wel om de 25kg regel zijn.Dat is toch wel iets nieuws zeg, heb ik echt nog nooit over gehoord, dat je geen steekwagentje bij je mag hebben. Heeft ze dan ook aangeven wat daar dan precies het bezwaar van was?
Welke importeur staat erop?Iemand die weet of dit de omlabeling is van de tds 400? Kreeg deze mee in Zoetermeer
Volgens mij komt deze uit de stal van Rubro ?Iemand die weet of dit de omlabeling is van de tds 400? Kreeg deze mee in Zoetermeer
Zwaar opgelicht. Nooit accepteren dit.Iemand die weet of dit de omlabeling is van de tds 400? Kreeg deze mee in Zoetermeer
Das de remake van rubro volgens mij is dat niet veel soepsIemand die weet of dit de omlabeling is van de tds 400? Kreeg deze mee in Zoetermeer
Nash Box prima ding!Is Nash Box een prima alternatief voor de Crash Box? Die was namelijk niet binnen gekomen. Filmpje wat ze in de winkel lieten zien zag er goed uit, tempo wel rustiger. Alleen zie nu dat er 200g minder kruit in zit.