Nachtbrakerstopic 27-28 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is toch wel iets nieuws zeg, heb ik echt nog nooit over gehoord, dat je geen steekwagentje bij je mag hebben. Heeft ze dan ook aangeven wat daar dan precies het bezwaar van was?
Dat als ze dan controle zouden krijgen ze een boete zouden ontvangen omdat dit niet mocht. Heb die doos erop gezet en heb tegen dr gezegd dat ik daar nog nooit van had gehoord en dat het gelijk de laatste keer was dat ik hier kwam. Volidioot dat mens. Ouder als mij, eind 50, in de 60.

Waarschijnlijk de 25kg regel? Diezelfde steekwagen kan je ook met meerdere personen duwen. Vanavond en voorgaande jaren stonden ze ook met steekwagens en met platte karretjes en werd er niks over gezegt. Beetje onzin dat dat niet zou mogen.

Heerlijk om al die foto’s en sfeer te zien. Vandaag Langeberg helpen en de vrouw haalt vandaag de eerste bestelling op.

Denk dat ik komend jaar echt t nachtslot een keer pak, slapen is ieder jaar weer een ramp. Maargoed fijn dat t eindelijk weer begonnen is!

Zo, dat was een kort nachtje. 1.5 uur geslapen,zo samen met m,n broer op strooptocht langs de Aldi en lidl in DLD. Daarna, naar Nijverdal, vanmiddag naar haulerwijk en vanavond nog naar Koekange. Kom maar op met de kilometers en de top2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan