In Den Haag hetzelfde is van 5bft naar 6bft gegaanMet zw6 in Leeuwarden hoe dan? Dan maar een dag eerder beginnen ofso?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In Den Haag hetzelfde is van 5bft naar 6bft gegaanMet zw6 in Leeuwarden hoe dan? Dan maar een dag eerder beginnen ofso?
Probleem met mist is dat het rap erger word als je vuurwerk afsteekt, en dan zit het in een mum van tijd lokaal helemaal pot dicht.Nee, dat is té inderdaad, net als hier. Maar liever ''wat'' mist dan regen.
Ieder het zijne. Alleen stoken geeft me een triest gevoel..Het moet overal raak zijn.Als dit herhaling wordt van vorig jaar dan wordt t echt kut. Vorig jaar was ook al drama, bijna alles klonk als ploffers of verwaaide, ben toen de dagen ervoor al mn mooiste bakken gaan stoken en daar had ik 0,0 spijt van. Dit jaar weer een herhaling daarvan, tis wat het is![]()
Dan zie ik in Sweetlake uw vuurwerk tenminste als ik het mijn niet kan zien. Windracht 5 minimaal zeggen zeIk zit de ec te kijken van vanavond en daar lijkt het windveld sneller over ons heen te trekken dan de oudere gfs run. Ik hoop dat dit doorzet anders moet ik schuin de wind in gaan schieten hier aan de kust![]()
Zie ik die van jou weer in waddinxveen voorbij komenDan zie ik in Sweetlake uw vuurwerk tenminste als ik het mijn niet kan zien. Windracht 5 minimaal zeggen ze![]()
Nou ik hoop op een 5b eigenlijk, vorig jaar een dikke 6b en eigenlijk heb ik me best vermaakt.Dan zie ik in Sweetlake uw vuurwerk tenminste als ik het mijn niet kan zien. Windracht 5 minimaal zeggen ze![]()
Ja dat is tenminste een pluspunt.We gaan het meemaken. Wat wel verbetert is de kans op regen bijna nihil is nu
Hier schoot het vorig jaar ook achterover mijn huis heen haha. Mensen in die straat hadden vast de tijd van hun levenNou ik hoop op een 5b eigenlijk, vorig jaar een dikke 6b en eigenlijk heb ik me best vermaakt.
Ik hoop maar dat de mensen achter ons mooi vuurwerk hebben dan kunnen de mensen een blok voor mij van mijn vuurwerk genieten.![]()
Ja dat is dus climate change.Ik heb een vraag aan de heren die er verstand van hebben.
Hoe kan het zijn dat er reeds meerdere jaren precies om en nabij de jaarwisseling een grote weersverandering zit? Heeft dit met bepaalde stromingen te maken die dan opgang komen? Of is deze periode in het gewoon normaal een tijd van verandering?
Ik heb geen idee, vroeg het me gewoon af.
Ik ken alleen een northgo in Noordwijk?Ja dat is tenminste een pluspunt.
Kom je nog richting northgo?