Stuifie
VWC lid
Ik heb al besloten volgend jaar niet meer mee te doen.. 3 prijzen, voel me bijna schuldig.Wat is jouw geheim? Misschien kan ik dat voor volgend jaar gaan toepassen.![]()

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb al besloten volgend jaar niet meer mee te doen.. 3 prijzen, voel me bijna schuldig.Wat is jouw geheim? Misschien kan ik dat voor volgend jaar gaan toepassen.![]()
@Stuifie heeft nogal een goede camera, dus win-win als Wolff hem kiest. Ik wil dit jaar ook mee gaan plaatsen en experimenteren met m’n Nikon. Maar niet in de regen. Gefeliciteerd winnaars!Grappig om te zien dat de meeste winnaars toch al bekend zijn met het posten van de video's. Zie de kwalitatieve video's graag tegemoet komen!
Niet schuldig voelen. Bij elke prijsvraag staan de kansen immers weer gelijk.Ik heb al besloten volgend jaar niet meer mee te doen.. 3 prijzen, voel me bijna schuldig.
Ik heb opgegeven dat ik film met een iPhone.. dus ergens valt het ook wel mee.
Mail zat bij mij in de Junk overigens.
@Stuifie heeft nogal een goede camera, dus win-win als Wolff hem kiest. Ik wil dit jaar ook mee gaan plaatsen en experimenteren met m’n Nikon. Maar niet in de regen. Gefeliciteerd winnaars!
Helemaal mee eens, het is alleen maar voordelig voor ons zodat we goeie straatfilmpjes hebben.@Stuifie heeft nogal een goede camera, dus win-win als Wolff hem kiest. Ik wil dit jaar ook mee gaan plaatsen en experimenteren met m’n Nikon. Maar niet in de regen. Gefeliciteerd winnaars!
Tsja ik kreeg vorig jaar de kans, maar het product werkte niet mee. Toen in overleg met een forum mod hier besloten maar niet te posten. Hoop dat het dit jaar niet voor de winnaars gebeurt, er zitten echt pareltjes tussen!Als je een YouTube accountje met wat abonnees hebt dan heb je ongetwijfeld meer kans. Vinden ze belangrijk, werd zojuist ook nog aangegeven door iemand van Wolff in de avp stream. Ook geen schande natuurlijk. Snap best dat ze er nog wat voor terug willen hebben als het even kan.
Hij wil gewoon zn win kansen vergroten voor volgend jaarHet zit je wel dwars hè Grizmo. Bij de meeste prijsvragen moet je gewoon geluk hebben. Probeer er niet zo op te focussen dan komt dat prijsje heus wel een keer. Voor nu alle winnaars gefeliciteerd
Exact dat, Tigers. Niets meer of minder.Hij wil gewoon zn win kansen vergroten voor volgend jaar![]()
Iets winnen is altijd leuk maar sommige(n) winnen elk jaar en meerdere prijzen. Die hebben heel erg veel geluk.Het zit je wel dwars hè Grizmo. Bij de meeste prijsvragen moet je gewoon geluk hebben. Probeer er niet zo op te focussen dan komt dat prijsje heus wel een keer. Voor nu alle winnaars gefeliciteerd
Lekker man!! Gefeliciteerd...Sooooow ik was een film gaan kijken nu m'n mail gecheckt en de crown jewel gewonnen![]()