[WINACTIE] Wolff Vuurwerk geeft 10 dikke vuurwerkartikelen weg voor films!

Grappig om te zien dat de meeste winnaars toch al bekend zijn met het posten van de video's. Zie de kwalitatieve video's graag tegemoet komen!
@Stuifie heeft nogal een goede camera, dus win-win als Wolff hem kiest. Ik wil dit jaar ook mee gaan plaatsen en experimenteren met m’n Nikon. Maar niet in de regen. Gefeliciteerd winnaars!

Ik heb al besloten volgend jaar niet meer mee te doen.. 3 prijzen, voel me bijna schuldig. ;)

Ik heb opgegeven dat ik film met een iPhone.. dus ergens valt het ook wel mee.

Mail zat bij mij in de Junk overigens.
Niet schuldig voelen. Bij elke prijsvraag staan de kansen immers weer gelijk.

Volgend jaar gewoon mee doen joh!

Ik ben professioneel fotograaf en heb ook niks gewonnen, dus weet niet of het daarmee te maken heeft. Gefeliciteerd voor alle winnaars!

Als je een YouTube accountje met wat abonnees hebt dan heb je ongetwijfeld meer kans. Vinden ze belangrijk, werd zojuist ook nog aangegeven door iemand van Wolff in de avp stream. Ook geen schande natuurlijk. Snap best dat ze er nog wat voor terug willen hebben als het even kan.

Het zit je wel dwars hè Grizmo. Bij de meeste prijsvragen moet je gewoon geluk hebben. Probeer er niet zo op te focussen dan komt dat prijsje heus wel een keer. Voor nu alle winnaars gefeliciteerd

Als je een YouTube accountje met wat abonnees hebt dan heb je ongetwijfeld meer kans. Vinden ze belangrijk, werd zojuist ook nog aangegeven door iemand van Wolff in de avp stream. Ook geen schande natuurlijk. Snap best dat ze er nog wat voor terug willen hebben als het even kan.
Tsja ik kreeg vorig jaar de kans, maar het product werkte niet mee. Toen in overleg met een forum mod hier besloten maar niet te posten. Hoop dat het dit jaar niet voor de winnaars gebeurt, er zitten echt pareltjes tussen!

Het zit je wel dwars hè Grizmo. Bij de meeste prijsvragen moet je gewoon geluk hebben. Probeer er niet zo op te focussen dan komt dat prijsje heus wel een keer. Voor nu alle winnaars gefeliciteerd
Iets winnen is altijd leuk maar sommige(n) winnen elk jaar en meerdere prijzen. Die hebben heel erg veel geluk.

Uiteindelijk als je iets wil moet je er maar voor betalen.

Op de lange termijn maakt iedereen evenveel kans, los van de prijsvragen waarbij je iets creatiefs moet doen. Waar ik wel in kan komen is dat iedereen max 1 prijs kan winnen per seizoen, zo maak je meer mensen blij maar daar ga ik niet over :thumbup:

Back
Bovenaan