Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een echt laagje sneeuw wat blijft liggen en een paar vlokjes op de avond zou geweldig zijn. Een laagje papperige modder wat minder maar zolang het geen harde wind en regen is keur ik hem goedKan het nog mooier aangeven. Een aantal berichten boven is het al aangegeven dat het rond de 31ste kouder wordt. Er zijn een aantal berekeningen (lijntjes in de pluim) die voor sneeuw gaan rond de of zelfs op de 31ste
En ook meer dan een berekening komt met deze oplossing (gfs model)
Het weer met de verkoopdagen ziet er wel heel goed uit, redelijk koud en weinig wind .
Dat is al een tijdje geleden naar mijn idee, verhoogt zeker de sfeer![]()
Heel moeilijk, dergelijke omstandigheden zijn behoorlijk zeldzaam tijdens de jaarwisseling. Ook bestaat dan het risico op een vochtige luchtsoort, in combinatie met nauwelijks wind en een inversie hogerop in de lucht. Dan krijg je in dit jaargetijde heel snel een jaarwisseling 2007/2008 of in 2019/2020 (gelukkig pas ruim na middernacht).Geen regen en max windkracht 3. Hoe moeilijk kan het zijn...
Ik woon ook in Leeuwarden. Hoop dat het mee gaat vallen. Maar is volgens mij nog te vroeg om te zeggen dat het dan precies gaat regenen. Pas zondag/ maandag weten we meer. Spannend sowieso maar stoken zullen we.Windkracht 5 en regen in Leeuwarden op 31 dec, maar 1 jan 02:00 windkracht 4 en droog, dus ik moet dan geduld hebben![]()
Veranderd nog wel tis echt nog te vroeg om duidelijkheid te hebben.Windkracht 5 en regen in Leeuwarden op 31 dec, maar 1 jan 02:00 windkracht 4 en droog, dus ik moet dan geduld hebben![]()
Goed of slecht ??Gfs 16u is![]()
Goed, sterke daling wind in loop 31e, rond 00u dikke prima. Magoe, niks is nog zeker. Als EC en gfs op één lijn gaan zitten, is het pas echt juichenGoed of slecht ??
Jaa zo denk ik ook hoorIn 5 dagen kan het nog wat schuiven toch? Ziet er nu weer wat beter uit dan gister/eergister. Kan alleen maar beter uitpakken toch toch toch???