Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vergelijkbaar met vorig jaar dus.Dit is letterlijk het gemiddelde. Wat heb je aan een gemiddelde met een gelijkmatige spreiding 1-2 tot 6-7 Bft als dit voor vuurwerkliefhebbers een variatie betekent van uitstekend tot zeer matig? Gemiddeld is het dus best okey, maar de praktijk kan weerbarstig blijken te zijn...
Laat me voor iedereen duidelijk zijn: de situatie oogt behoorlijk mobiel en nat en verre van ideaal om met een gerust hart de jaarwisseling tegemoet te gaan. Precair, het moet wel echt goed vallen etcetc is van toepassing.
Regen boeit mij niet zoveel eerlijk gezegd hahaEhj de wind is wel een stuk beter in deze run. Windkracht 3 om 12 uur in grootste deel van het land.. Jammer van de regen alleen.
HeerlijkDe betonblokken zijn inmiddels binnen. Mijn compounds zullen niet weg waaien of stromen. Echter zit ik nog steeds met die bak regen die hier in het Noorden voorspeld is.
Op internet kwam ik deze tegen, voldoet alleen qua hoogte nog net niet. Wellicht moet ik de centrale staaf iets verder verlengen. Iemand ervaring mee?
Bekijk bijlage 1805910
Bekijk bijlage 1805912
Hou dit vast !Nu komt het noorden er toch redelijk vanaf rond 00:00
Wat?Volgens nieuwste gfs ensemble. Is er toch wat aan het veranderen.. naar mijn idee is er steeds meer kans dat we in de avond in de achterkamer van het laag terecht komen met afkoelende bovenluchten.
De wind piekt in zuidwest midden op de dag het hoogste zie foto, met vanaf de middag steeds verder afnemende wind. Benieuwd hoe het verder evalueerd.
Bekijk bijlage 1805914
In hoeverre die verschuiving die zich in de modellen, of gfs iig, aftekent verder *evolueert
Ik zie hier in Noorden niet echt verbetering, juist rond de avond nachturen de wind toenemen naar 5bftNu komt het noorden er toch redelijk vanaf rond 00:00