Bastiaan91
VWC lid
Zou mooi zijn voor die gene die ze al besteld hadden dat die voorrang krijgen
Maar snap dat dat niet te doen is. Dus voor die gene die hem weten te bemachtigen, veel plezier ervan haha 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Four seasons hadden ze er maar twee van en zal verder niet meer terug komen.Four Seasons, Tsunami of Gold en Future Aurora zijn van de site afgehaald. Komen deze nog wel terug?
Maar er kan toch alleen in de winkel vuurwerk besteld worden en er zou niks apart gehouden worden. Hoe kan die dan van de site af zijn?Four seasons hadden ze er maar twee van en zal verder niet meer terug komen.
Als je niet kan bestellen maakt het toch niet zoveel uit of hij wel of niet op de site staat.Maar er kan toch alleen in de winkel vuurwerk besteld worden en er zou niks apart gehouden worden. Hoe kan die dan van de site af zijn?
Omdat ie er eerst wel even op stond.Als je niet kan bestellen maakt het toch niet zoveel uit of hij wel of niet op de site staat.
Ik zie dat ook toch raar , laaste week voor de verkoop toch nog de prijzen omhoog gooien.Ik zie dat alle prijzen per cake toch al gauw een paar tientjes hoger liggen dan bij m’n vorige bestelling, bij grotere compounds zelfs meer.
Is er enige compensatie voor vroeg bestellers of niet?
Onzin dit is helemaal niet gebeurd!!!Ik zie dat ook toch raar , laaste week voor de verkoop toch nog de prijzen omhoog gooien.
Vathorst heeft al aangegeven dat ze tijdens verkoopdagen de voorverkoop prijzen zullen aanhouden.Is de Mairo gold genoeg beschikbaar in de losse verkoop, en kan ik dan een prijs krijgen die ongeveer gelijk aan de voorverkoop prijs?
Ik heb inderdaad een paar producten op mijn lijstje (incl. prijzen), maar deze zijn niet gewijzigd sinds.Onzin dit is helemaal niet gebeurd!!!
Prijzen zijn nog steeds t zelfde als toen de site weer online kwam...
Wel je huiswerk doen hèIk zie dat ook toch raar , laaste week voor de verkoop toch nog de prijzen omhoog gooien.
Staat inderdaad een rij tot voorbij de Jumbo, +/- drie kwartier minimaal wachten aldus live aanwezigen daar. Goed teken wel voor ze!Hoe gaat de eerste verkoop dag? Gok dat er mega rij staat?