[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Zou mooi zijn voor die gene die ze al besteld hadden dat die voorrang krijgen :P Maar snap dat dat niet te doen is. Dus voor die gene die hem weten te bemachtigen, veel plezier ervan haha :bonk:

Ik kijk er erg naar uit om tijdens de losse verkoop wat moois te halen bij jullie. Nu zag ik van één artikel dat de prijs de afgelopen dagen naar boven aangepast is. Door eerder gegeven informatie kreeg ik niet het idee dat prijzen nog aangepast zouden worden, dus om teleurstelling te voorkomen tijdens het afhalen is mijn vraag: blijven de prijzen op de website zo of wordt dit nog verder aangepast?

Laatst bewerkt:
Ik zie dat alle prijzen per cake toch al gauw een paar tientjes hoger liggen dan bij m’n vorige bestelling, bij grotere compounds zelfs meer.
Is er enige compensatie voor vroeg bestellers of niet?

Ik zie dat alle prijzen per cake toch al gauw een paar tientjes hoger liggen dan bij m’n vorige bestelling, bij grotere compounds zelfs meer.
Is er enige compensatie voor vroeg bestellers of niet?
Ik zie dat ook toch raar , laaste week voor de verkoop toch nog de prijzen omhoog gooien.

Onzin dit is helemaal niet gebeurd!!!
Prijzen zijn nog steeds t zelfde als toen de site weer online kwam...
Ik heb inderdaad een paar producten op mijn lijstje (incl. prijzen), maar deze zijn niet gewijzigd sinds.

De prijzen zijn inderdaad hoger dan de bestellingen die we gedaan hebben maar dat is ook gecommuniceerd door Dave en z’n team.

Ik las net in het afkeur topic dat de Full Assaukt en de Breakout bij sommige dealers pas de 30e binnen komen. Geldt dat ook voor jullie? Aangezien ik de 28e gepland had om langs te komen.

Back
Bovenaan