Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In de vraag stond ook 'ook dit jaar weer een ludieke samenwerking' ergens in die richting.. (te lui om even naar pagina 1 te gaan)Ik heb geen Insta / TikTok / X, dus zocht mij het schompes. Voor hetzelfde geld was er - een voor mij onbekende - influencer bij een product betrokken. Heel het assortiment doorgelopen op zoek naar “onlogische” vuurwerk productnamen.
Uiteindelijk Tim & Tom Coronel ingevuld. Toch twijfelde ik, omdat de Dakar auto er vorig jaar ook al was.
Fingers crossed (wel jammer dat de Pirates is afgekeurd).
Ja, juist daarom zocht ik naar een NIEUW product.In de vraag stond ook 'ook dit jaar weer een ludieke samenwerking' ergens in die richting.. (te lui om even naar pagina 1 te gaan)
Ik snap je..Ja, juist daarom zocht ik naar een NIEUW product.
Dit gevoel herken ik welBevalt me wel dit, kunnen we (buiten de 3 gelukkigen) wat langer genieten van het "nog steeds niet verloren"-gevoel!
toch ben ik wel erg benieuwd wie de 3 gelukkige zijn en hoop ik toch stiekem dat ik tegen mijn vriendin kan zeggen, ja schat die was gratis dus ik heb nog wat bij besteldBevalt me wel dit, kunnen we (buiten de 3 gelukkigen) wat langer genieten van het "nog steeds niet verloren"-gevoel!
Zou mij ook goed uitkomen!toch ben ik wel erg benieuwd wie de 3 gelukkige zijn en hoop ik toch stiekem dat ik tegen mijn vriendin kan zeggen, ja schat die was gratis dus ik heb nog wat bij besteld
Je zit ook al 14 hele dagen op het forum.Nooit eerder een prijs gewonnen en eerste keer dat ik is alle vragen weet te beantwoorden![]()
Ja van alle prijsvragen helaas niets geworden dus hopelijk lukt t nu welJe zit ook al 14 hele dagen op het forum.![]()
Het is je gegund pik!Ja van alle prijsvragen helaas niets geworden dus hopelijk lukt t nu wel
Ik denk eerlijk gezegd dat het bij de 2 prijzen blijft, tenzij er een leuk alternatief word geboden voor de piratesHet is je gegund pik!
Weet iemand of de Pirates als prijs nog vervangen wordt?? Aangezien IL&T er weer iets van vond..