[PRIJSVRAAG] Vuurwerk.nl 2024 - Win een van de 3 compounds! - WINNAARS BEKEND

Ben ook echt benieuwd, eerste keer alle vragen “naar mijn idee” allemaal goed. Lijkt me gaaf om een van deze dikke blokken te kunnen bemachtigen 😃

Ik heb geen Insta / TikTok / X, dus zocht mij het schompes. Voor hetzelfde geld was er - een voor mij onbekende - influencer bij een product betrokken. Heel het assortiment doorgelopen op zoek naar “onlogische” vuurwerk productnamen.

Uiteindelijk Tim & Tom Coronel ingevuld. Toch twijfelde ik, omdat de Dakar auto er vorig jaar ook al was.

Fingers crossed (wel jammer dat de Pirates is afgekeurd).

Ik heb geen Insta / TikTok / X, dus zocht mij het schompes. Voor hetzelfde geld was er - een voor mij onbekende - influencer bij een product betrokken. Heel het assortiment doorgelopen op zoek naar “onlogische” vuurwerk productnamen.

Uiteindelijk Tim & Tom Coronel ingevuld. Toch twijfelde ik, omdat de Dakar auto er vorig jaar ook al was.

Fingers crossed (wel jammer dat de Pirates is afgekeurd).
In de vraag stond ook 'ook dit jaar weer een ludieke samenwerking' ergens in die richting.. (te lui om even naar pagina 1 te gaan)

Bevalt me wel dit, kunnen we (buiten de 3 gelukkigen) wat langer genieten van het "nog steeds niet verloren"-gevoel!
toch ben ik wel erg benieuwd wie de 3 gelukkige zijn en hoop ik toch stiekem dat ik tegen mijn vriendin kan zeggen, ja schat die was gratis dus ik heb nog wat bij besteld

Oh, als het aantal dagen VWC lidmaatschap mee telt, vergroot dat mijn kansen (ergens 2005) 😇

Maar ben benieuwd!
Andere topics werden al binnen 24u de winnaars bekend gemaakt.

Al gun ik de crew leden ook een rustige kerstavond. Dit zou wel een leuk cadeautje zijn onder de boom.

Back
Bovenaan