Poker 6

Hoe moet het dan met zulk soort topics als ze alleen in Duitsland verkocht gaan worden, dan vallen ze toch onder winkels buitenland.
Dit gaat nog wel een dingetje worden, want zo als dit zijn er veel meer.

Dit is de voorgestelde vervanger voor de WCKD Warlord bij mijn dealer. Goeie vervanger of beter wat anders?
Gezien de gemixte ervaringen hangt het ervan af of je de slappere versie of sterke versie krijgt, maar geen idee hoe je dat zou kunnen achterhalen. Er zijn vgm ook nog geen video’s van de nieuwe batch, dus is het aan jou of je het risico wil nemen denk ik.

Idd, de Warlord wordt vervangen door 1 (waarschijnlijk willekeurige) cake uit dit assortiment.
Bijzondere keus en als de poker een omlabeling is van de citytrip, dan is het geen slechte vervanger maar alsnog totaal verschillende cakes. Ook dit assortiment heeft nodige variatie

Net de 6 afgestoken als vervanger van de warlord, vond er geen reet aan, geen heldere sterren, zwakke burst, nee deze is het niet voor mij. Steek straks de 3 af en zal die filmen

Nummer 2 ontvangen als vervanger van de wicked warlord.. wat een waardeloze cake, geen burst en laf boeketje. Echt waardeloos!

Cake 1 en 3 ontangen ipv 2x Warlord, Opzich prima cakes.
Na elkaar geschoten, maar lijkt er op dat een bombette die in de tube knalde er voor zorgde dat ze vrijwel tegelijk gingen :rolleyes:

Vind het maar jammer dat cake moscow eruit is gegaan en nu heten ze alle 6 in 1x poker.. de final city trip heeft wel de labels maar cake moscow mist.

Back
Bovenaan