Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij ook, lijkt mij prima.Dit is de voorgestelde vervanger voor de WCKD Warlord bij mijn dealer. Goeie vervanger of beter wat anders?
Gezien de gemixte ervaringen hangt het ervan af of je de slappere versie of sterke versie krijgt, maar geen idee hoe je dat zou kunnen achterhalen. Er zijn vgm ook nog geen video’s van de nieuwe batch, dus is het aan jou of je het risico wil nemen denk ik.Dit is de voorgestelde vervanger voor de WCKD Warlord bij mijn dealer. Goeie vervanger of beter wat anders?
Een losse cake VS assortiment? Zijn echt andere cakesDit is de voorgestelde vervanger voor de WCKD Warlord bij mijn dealer. Goeie vervanger of beter wat anders?
Een losse cake VS assortiment? Zijn echt andere cakes
Bijzondere keus en als de poker een omlabeling is van de citytrip, dan is het geen slechte vervanger maar alsnog totaal verschillende cakes. Ook dit assortiment heeft nodige variatieIdd, de Warlord wordt vervangen door 1 (waarschijnlijk willekeurige) cake uit dit assortiment.
Klopt, heb cake 3 ontvangen als vervanger voor de Warlord.Idd, de Warlord wordt vervangen door 1 (waarschijnlijk willekeurige) cake uit dit assortiment.