De laatste bestelling van het seizoen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 30 bestellingen open staan, en nee niet alles voor mezelf ;) Elke keer zeg ik weer het is klaar, heb nog 1 ding die ik misschien wil. Maar denk dat ik die in de losse verkoop haal. Het is ook wel een keer klaar opzich.

Een online bestelling niet. Maar misschien dat ik met mn zoons nog wel even ergens langs ga om voor hun wat stookspul te scoren.

Morgen of vrijdag mijn laatste bestelling plaatsen. Voornamelijk wat spul voor met de kleine te stoken.

Ik heb wat twijfels gekregen.

Ik heb in bestelling staan.
Color Hypnose
Stealth Zone
Cliff Hanger

Nu twijfel ik nog of een ICB nog goed tot zijn recht zal komen erna. Na de Color Hypnose wel te verstaan.

Dat als laatste bestelling van het jaar dan.

Ik heb wat twijfels gekregen.

Ik heb in bestelling staan.
Color Hypnose
Stealth Zone
Cliff Hanger

Nu twijfel ik nog of een ICB nog goed tot zijn recht zal komen erna. Na de Color Hypnose wel te verstaan.

Dat als laatste bestelling van het jaar dan.
Als je toch erg laat besteld zou ik nog ff het weerbericht qua wind afwachten voor de ICB

Jongens het jeukt.. alsof ik niet genoeg heb maar het JEUKT!! ik wil/moet toch nog een laatste bestelling plaatsen.. iemand tips voor een compound(s)? Budget: €100-€150,-

Ik heb al:

Magnum - 400 total display

Magnum - 300 total display

Magnum - 100 turbo display

Vulcan - Adrenaline.

Vulcan - Compound X.

Wolff - Madhouse 400

Wolff - Break Out

Wolff - Supercharged

Wolff - Skyward

Mania - Strong celebration

Broekhoff - Battle of angels

Broekhoff - Brocade Bomber

Lesli - Wolfdog

Rubro - Atmosphere 101

China red - Lion

China red - Kingdom

Had vanmiddag de Divider toch toegevoegd als laatste bestelling.. uur later werd die afgekeurd. Feest.

Jongens het jeukt.. alsof ik niet genoeg heb maar het JEUKT!! ik wil/moet toch nog een laatste bestelling plaatsen.. iemand tips voor een compound(s)? Budget: €100-€150,-

Ik heb al:

Magnum - 400 total display

Magnum - 300 total display

Magnum - 100 turbo display

Vulcan - Adrenaline.

Vulcan - Compound X.

Wolff - Madhouse 400

Wolff - Break Out

Wolff - Supercharged

Wolff - Skyward

Mania - Strong celebration

Broekhoff - Battle of angels

Broekhoff - Brocade Bomber

Lesli - Wolfdog

Rubro - Atmosphere 101

China red - Lion

China red - Kingdom
Blinking Fermata Magnum, toppertje

Dacht m'n ruggengraat sterk te houden en dat m'n laatste bestelling een maand geleden gedaan was. Nu zag ik net dat de locale intratuin toch nog een aantal bulls heeft kunnen vinden terwijl deze al uitverkocht waren, dus toch maar 2x bijbesteld... nu 3 in totaal 😁
Ohja en een gratis las fallas

Vanmiddag toch nog maar 1 laatste bestelling geplaatst, 2x VuurwerkMania Strong Celebration

nu is het de bedoeling niks meer te bestellen voor dit jaar...

We kunnen dit topic nu beter omdopen tot, de eerste bestelling van het seizoen.

Ik heb al wel wat winkelmandjes vol geklikt, maar probeer nog even te wachten tot dat ook echt de producten online staan die ik ook echt graag wil.

Eens, heb behoorlijke bestel drang maar zie nog geen producten die ik wil. Dus nu even verstandig zijn en niets bestellen zodat ik aan het eind van het jaar geen dingen heb die. ik eigenlijk niet nodig had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan