Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo sta ik er zelf ook in. Frustrerende aan dit topic is dat je toch elke keer weer even gaat kijken en je jezelf er ook gek mee maakt. Ben een absolute leek, maar ik hou me vast aan het feit dat er nog 13 dagen te gaan zijn en het op dit moment nog redelijk wat kan verschuiven. Daarnaast is het uiteindelijk ook een van de weinige componenten waar we geen invloed op hebben de 31e. Is het goed weer dan gaan we helemaal los, valt het tegen dan kijken we gewoon wat veilig en verantwoord kan.Loopt wel los joh, nog 13 dagen! Alle mogelijkheden liggen nog op tafel wat mij betreft.
Ik neem die 10+ graden met liefde als het bijna windstil is met een heldere lucht!Haha dat zou wat zijn ja nog slechter dan vorig jaar, dan heb ik volgend jaar in ieder geval een goede start van de collectie
Maar he nog 2 weken, er kan werkelijk nog van alles veranderen, hopelijk ook in temperatuur die 10+ graden de laatste keren is niet echt sfeer verhogend ook.
Als jij dat zegt maak ik me geen zorgen.Kortom: geen reden tot gejuich, geen reden tot zorgen.