Coconut Bounty

Vandaag even een kijkje in de bunker genomen…. En er eentje uitgepakt:

Bekijk bijlage 1805182Bekijk bijlage 1805183
En dit gaat dus zo presteren?

Heeft idd geen kooi en ook geen reserve lont, wordt spannend. 1 ding gwn fik erin en van genieten. Meer kan je toch niet meer doen. Het blijft een wijze les om eerst af te wachten ipv nieuwe dingen kopen.

En dit gaat dus zo presteren?

Wauw wat een apparaat! Prachtig hoe dat blauw eruit komt. Mooi dat er eindelijk productie is geschoten, want dit bewijst dat je zelfs zonder kooi een mooi product op de markt kan brengen!

Doet me beetje denken aan de caribbean palmtree van vroeger, was een van de beste compounds die ik dat jaar had.

Laatst bewerkt:
Hier een voorbeeld van 100 schots 30mm kooiloze box van Lesli

Ach hou op haha. Lesli kun je alleen vergelijken met Vuurwerk Toppers (en dan bedoel ik niet Cafferata). Uitzondering daargelaten... en dan bedoel ik dat aan Lesli's kant.
Kijk eens naar de Freestyle Madness. Toppertje hoor! Helaas wel afgekeurd deels.

Jeetje wat een lekker topic ik zou bijna zelf de cocunut vounty kopen

Leg is uit aub hoe een kooiloze box beter zou presteren dan een gekooide box? Dat is niet eens mogelijk .

Wow wat slecht

Wil je het perfecte voorbeeld?? De 'Extreme Fireworks Show'. En dat ook nog eens met 1 kilo kruit :p Zeer benieuwd wat 'The Snowdown' daarom gaat doen, maar ik hou m'n hart stiekem vast als ik de nieuwe kooiloze producten van Magnum zie van dit jaar. Fingers crossed🤞🏻

Laatst bewerkt:
Wil je het perfecte voorbeeld?? De 'Extreme Fireworks Show'. En dat ook nog eens met 1 kilo kruit :p Zeer benieuwd wat 'The Snowdown' daarom gaat doen, maar ik hou m'n hart stiekem vast als ik de nieuwe kooiloze producten van Magnum zie van dit jaar. Fingers crossed🤞🏻
Dat is niet helemaal een eerlijk vergelijk. Die 1KG is vanwege Belgische wetgeving. Veel 2KG boxen in Nederland zijn daar (zogenaamd) 1KG. Hoe ze daar controleren en hoe dit binnen (CE) wetgeving mag is mij een raadsel.

Geen reservelont?
Daar zeg je me wat. Dat was mij niet eens opgevallen. Ik kan er niet bij, dat dit NIET in het RACT is opgenomen. Juist met de focus op veiligheid.
Producten zijn juist aangepast qua hoogte/breedte verhouding vanuit dit oogpunt. Terwijl dit een onderlinge importeursafspraak is en niet in het RACT is opgenomen?

Ik vind het anno 2024 bizar dat er vooral losse cakes zijn zonder reservelont.
Op een compound vond ik het niet altijd prettig als er bovenop 2 lonten zaten (ondanks de labels).

Ik lach me toch wel de ballen uit de broek als dit ding straks iedereen wegblaast en presteert zoals op de demo en aantoont dat een kooi niks zegt/betekent... :P
Laten we het hopen. Als deze bak bewijst dat het zonder kooi ook kan, kunnen we allemaal opgelucht ademhalen.

Dat is niet helemaal een eerlijk vergelijk. Die 1KG is vanwege Belgische wetgeving. Veel 2KG boxen in Nederland zijn daar (zogenaamd) 1KG. Hoe ze daar controleren en hoe dit binnen (CE) wetgeving mag is mij een raadsel.
Extreme Fireworks Show is natuurlijk gewoon 2kg net zoals de Fransbomber die exact hetzelfde presteert als de Transbomber (2kg).

Back
Bovenaan