Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap het wel. Verwacht veel van deze twee producten.Vandaag bij @Vuurwerkwereld CT nog 2x Dividir en 3x Melkbus besteld... want FOMO.
Bedankt voor je hulp man!
Die FOMO snap ik wel bij deze producten, en dan vooral die Dividir.Vandaag bij @Vuurwerkwereld CT nog 2x Dividir en 3x Melkbus besteld... want FOMO.
Bedankt voor je hulp man!
Kan ik me wel in vinden, de Tyrant en de 30mm producten worden als eerst even opgezocht de 1ste van januari.Hele grote fomo op Hello
Shit! Melkbus vergeten bij m'n GBV order!Het gaat, Melkbus en Divider misschien, maar die lijken me kooiloos dus dat kan volgend jaar ook![]()
Yep. Heb ik gekrabd met een Dynamite en Desert At Night. Tyrant kon ik op fiets niet meer meekrijgen (3 boxen al...), werd me teveel gedoe, en was me ook wat te duur in verhouding tot....exclusiviteit ofzo, gevalletje net nietHele grote fomo op Hello
Shit! Melkbus vergeten bij m'n GBV order!![]()
De enigste manier om daar achter te komen is om m te stoken,en dan heb je er geen 1 meerSlecht. Behalve een Dark Empress ook nog een Special Willow Stars bij Outlet voor teveel geld besteld... Als die wél net als op China filmpje presteert is het een topper...en anders heb ik volgend jaar alvast een 18u opener![]()
Als de demo’s nou toch eens voor de freakprijzen uitkomen zouden worden geschoten he, dat zou schelen bij de nieuwe productenIk snap er niets van, ik heb het juist met de duurdere spullen. Bv een Riakeo, vond het in de freak echt te prijzig om. te bestellen allemaal. Nu moet de volle pond overal betaald worden en wil ik juist Riakeo gaan bestellen![]()