Hoe is het met jouw FOMO?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slecht. Behalve een Dark Empress ook nog een Special Willow Stars bij Outlet voor teveel geld besteld... Als die wél net als op China filmpje presteert is het een topper...en anders heb ik volgend jaar alvast een 18u opener :bonk:

Hoewel mijn lijst vrij compleet is heb ik ontzettende FOMO om meer te bestellen.. Ik laat dit echt afhangen van het weer, stel dat de vooruitzichten zeer positief zijn, dan ben ik nog wel bereid wat meer te investeren. Na 2 jaar drama wil ik er weer 100% van gebruik maken en genieten.

Ik heb gelukkig dit jaar niet zo een last van fomo. Deze week nog wel even een laatste bestelling plaatsen voor wat klein spul.

Slaat de laatste dagen toch behoorlijk toe.... heb ik wel genoeg? zal ik niet gewoon nog een box of 2 toevoegen?

maar ja waar vind je nu nog wat betaalbare boxen...... dus het ebt ook wel weer weg

Slecht. Behalve een Dark Empress ook nog een Special Willow Stars bij Outlet voor teveel geld besteld... Als die wél net als op China filmpje presteert is het een topper...en anders heb ik volgend jaar alvast een 18u opener :bonk:
De enigste manier om daar achter te komen is om m te stoken,en dan heb je er geen 1 meer :d
Tenzij je er meer heb besteld,dan heb je voor komend jaar i.d.d. een start item.

Ik snap er niets van, ik heb het juist met de duurdere spullen. Bv een Riakeo, vond het in de freak echt te prijzig om. te bestellen allemaal. Nu moet de volle pond overal betaald worden en wil ik juist Riakeo gaan bestellen :bonk:

Ik snap er niets van, ik heb het juist met de duurdere spullen. Bv een Riakeo, vond het in de freak echt te prijzig om. te bestellen allemaal. Nu moet de volle pond overal betaald worden en wil ik juist Riakeo gaan bestellen :bonk:
Als de demo’s nou toch eens voor de freakprijzen uitkomen zouden worden geschoten he, dat zou schelen bij de nieuwe producten 😉
Ach, zo blijft er wat te wensen 😬

Ja dat Riakeo gaat hier ook nog af en toe het mandje in. Maar probeer het toch maar niet te doen en probeer het volgend jaar wel te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan