Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was even op de koffie bij een winkelier voor een kijkje in de showroom. Uiteraard mocht ik ook even in de bunkers kijken en daar was men bezig met een stapel Coconut Bounty's. Ik wil beslist de discussie niet aanwakkeren, maar dit artikel is 100% kooiloos.
Ik heb dit product niet besteld, maar al was dat wel zo, dan nog geen reden voor paniek. Rubro (en zuster merken) heeft meerdere artikelen zonder kooi die erg goed zijn. Onlangs artikelen van een andere leverancier gezien (Lesli en Riakeo), alles kooiloos en gewoon een prima burst.
Bekijk bijlage 1805043
Niet voor mij. Had wel het vermoeden.Dat was al bekend![]()
Ziet er naar uit aan de hand van de code dat productie uit andere fabriek komt dan die bij ANO geschoten is
ow oh ow oh the suspensers!! Heerlijk, dit wordt weer een jaarwisseling met popcorn!Ziet er naar uit aan de hand van de code dat productie uit andere fabriek komt dan die bij ANO geschoten is![]()
Hahaha, ongekendZiet er naar uit aan de hand van de code dat productie uit andere fabriek komt dan die bij ANO geschoten is![]()
Ik was even op de koffie bij een winkelier voor een kijkje in de showroom. Uiteraard mocht ik ook even in de bunkers kijken en daar was men bezig met een stapel Coconut Bounty's. Ik wil beslist de discussie niet aanwakkeren, maar dit artikel is 100% kooiloos.
Ik heb dit product niet besteld, maar al was dat wel zo, dan nog geen reden voor paniek. Rubro (en zuster merken) heeft meerdere artikelen zonder kooi die erg goed zijn. Onlangs artikelen van een andere leverancier gezien (Lesli en Riakeo), alles kooiloos en gewoon een prima burst.
Bekijk bijlage 1805043
TheorieDit is na de cairo echt mijn favoriete topic geworden. Fantastisch hoe hier de stemming fluctueert en de spanning stijgt. Eerst een bizarre productfilm, gevolgd door een bizarre dubbele demo, dan de samplefoto, en nu blijkt dé bak waar velen het meest naar uitkijken zelfs kooiloos! Zo sensationeel zouden ze het in Hollywood niet kunnen bedenken hahahaha.
On topic: ik ben blij hem niet besteld te hebben. Ik geloof dat het vast een goede bak zal zijn, maar in theorie zou deze zonder kooi nóg verder af moeten liggen van wat we op de demo’s zagen (wat volgens sommigen hier al te goed was voor gekooid f2)…
Met kooi eromheen schieten is de enige optie! Geeft vast voldoende geweld!
Zolang die het in de straat gewoon prima doet. Maakt het mij echt geen reet uit of die met of zonder kooi is.![]()
Dus misschien is de productie nog wel beter dan die van ANO..Ziet er naar uit aan de hand van de code dat productie uit andere fabriek komt dan die bij ANO geschoten is![]()
Dat zou ik niet zo erg vinden dan neem ik 100% kooi product van broekhoffHet gaat pas echt los als deze afgekeurd zou worden![]()
Zolang oud en nieuw maar niet wordt afgekeurdHet gaat pas echt los als deze afgekeurd zou worden![]()