Dividir

Vorig jaar was deze afkeur?
Wat een sierlijke cake, 12 shots net aan voldoende om een nette tijd neer te zetten maar inderdaad boven de 2€ per shot….. au

Volgend jaar (opnieuw) maar in de gaten houden, zou 15/20€ een oké bedrag vinden.

Ik houd / hield absoluut NIET van crosette, maar deze cake heeft mij oprecht verbaasd! Misschien gaat hij er zelfs wel komen voor de juiste prijs!

Vorig jaar was deze afkeur?
Wat een sierlijke cake, 12 shots net aan voldoende om een nette tijd neer te zetten maar inderdaad boven de 2€ per shot….. au

Volgend jaar (opnieuw) maar in de gaten houden, zou 15/20€ een oké bedrag vinden.
Voor zover ik weet was deze niet afgekeurd, maar GBV had hem zelf niet op de markt gebracht omdat hij niet voldeed aan hun eigen kwaliteitscontrole.

Duur maar WOW! Echt niet goed dat dit zoveel geld moet kosten voor 12 schoten, maar wel echt 12 prachtige schoten!
Helemaal mee eens. Echt een prachtig product, maar ik hou het voor dit jaar bij de 25 mm varianten van de conculega. Eens zien wat deze volgend jaar in de freak doet.

Wat een prachtig artikel zeg. Echt een grote spreiding van de crossettes. Ja, hij is prijzig, maar dan heb je wel een uniek stukje vuurwerk zo.

Wow dit ziet er goed uit! Even overwegen of we die toevoegen. Heel apart hoe die spreiding is na iedere knal.

Als ik dit zie heb ik er absoluut geen spijt van dat ik er een paar besteld heb, hij is zelfs nog beter dan verwacht! Per schot niet goedkoop maar wat een kwaliteit en dan heb ik er niet zo'n moeite mee om wat meer te betalen.

Echt een pareltje deze cake! Nog niet eerder zulke spreiding gezien van een consu crossette cake.

Foto's spreken voor zich dacht ik.
Normaal lijken boeketten altijd kleiner door een groothoeklens, maar zoals je ziet in foto 2 en 4 paste deze er soms niet eens op. 😅 :thumbsup:
Waren ook goed fel trouwens. Zie maar hoe de rook wordt opgelicht.
7 Dividir 1 small.jpeg

7 Dividir 2 small.jpeg

7 Dividir 3 small.jpeg

7 Dividir 4 small.jpeg

Eddy.

Misschien is het allemaal niet zo heel handig dat mensen deze filmpjes delen en foto's. De inspectie leefomgeving (ILT) kijkt ook mee. Als het het ILT deze nog test geheid afkeur. Niet slim om dit zo allemaal openbaar te pleuren. Bedankt.

Zo, wat uniek zeg!
30mm crossette zie je niet vaak (meer)!
Wellicht dat die er nog bij gaat komen, zou niet mistaan in het 12 uurs showtje.

Misschien is het allemaal niet zo heel handig dat mensen deze filmpjes delen en foto's. De inspectie leefomgeving (ILT) kijkt ook mee. Als het het ILT deze nog test geheid afkeur. Niet slim om dit zo allemaal openbaar te pleuren. Bedankt.
Zullen we gelijk het hele forum op slot gooien in dat geval? Door de jaren heen genoeg filmpjes gepost op basis waarvan het ILT kan gaan lopen keuren. Bedankt.

Back
Bovenaan