WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels is ook de Scorito poule aangemaakt. Deze vind je HIER (klik op link) en staat ook in de startpost vermeld.

Deelname kost wederom €1,99. Als er wat animo is, zal ik ook dit jaar weer voor een leuk prijsje zorgen! :handsup:

Als ik op die link klik kom ik op 1 of andere pagina dat ik kan mee doen voor 5,99 eenmalig of 9,99 per jaar... wat doe ik verkeerd?

Als ik op die link klik kom ik op 1 of andere pagina dat ik kan mee doen voor 5,99 eenmalig of 9,99 per jaar... wat doe ik verkeerd?

Dat is vreemd. Probeer het nog eens middels onderstaande link (zojuist gekopieerd vanuit de app)?

Mocht het nog niet lukken, geef even je Scoritonaam door. Dan probeer ik je uit te nodigen. Wellicht lukt het dan wel!

Ik zag dat Marco Schuitemaker en Donny t opkomstnummer van Gian van Veen hebben gemaakt....dak gaat er weer af daar!!

Ik zag dat Marco Schuitemaker en Donny t opkomstnummer van Gian van Veen hebben gemaakt....dak gaat er weer af daar!!
Ja wat een slecht nummer is dat zeg haha
Maar dat maakt het ook wel weer leuk natuurlijk

Voor mij is er 1 opkomst nummer waar ik “kippenvel” van krijg en dat is van Joe Cullen / Oases - dont look back in anger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan