Kan jij mij verklappen waar Benz? Want Vuurwerkexpert voert hem helemaal niet.Met de huidige actie-code €27,50 das geen lang nadenkertje toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan jij mij verklappen waar Benz? Want Vuurwerkexpert voert hem helemaal niet.Met de huidige actie-code €27,50 das geen lang nadenkertje toch?
Kan jij mij verklappen waar Benz? Want Vuurwerkexpert voert hem helemaal niet.
Kan jij mij verklappen waar Benz? Want Vuurwerkexpert voert hem helemaal niet.
Het lijkt erop dat deze niet op tijd binnen is. Daarom staat ie waarschijnlijk ook niet op expert
Tja, als je 25 shots 30 mm Crackling geweld besteld en daar 40 shots 25 mm sier voor krijgt, kan ik mij voorstellen dat het tegenvalt.Had hem afgelopen Oud En Nieuw. Vond het niet echt bijzonder. Kreeg er twee ter vervanging van twee Ultimate Cry die ik toch liever had gehad.
Grappig. Dat is ook precies de rede dat ik in dit topic snuffel.Voor 30 euro in de openingsactie van vw expert is deze wel de moeite waard lijkt mij?![]()
Sterker nog: die ís ook goedkoper, zoals met veel Magnum omlabelingen het geval is. En met de 25% kortingsactie voor minder dan €30 te krijgen. Wat je zegt, qua verhouding kruit-prijs is er weinig beters te vinden.Vind deze qua prijs-kwaliteit nog steeds goed.
Waar krijg je tegenwoordig 1000 gram voor €40,-?
De omlabeling van WCKD "Headhunter" lijkt zelfs iets goedkoper.
Is er nu nog een 25% actie? Wil deze ook nog wel scoren eventueel voor minder dan 30.Sterker nog: die ís ook goedkoper, zoals met veel Magnum omlabelingen het geval is. En met de 25% kortingsactie voor minder dan €30 te krijgen. Wat je zegt, qua verhouding kruit-prijs is er weinig beters te vinden.
Nee, helaas niet. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen ga ik vanuit.Is er nu nog een 25% actie? Wil deze ook nog wel scoren eventueel voor minder dan 30.
Is er nu nog een 25% actie? Wil deze ook nog wel scoren eventueel voor minder dan 30.