[Dynasty] Sniper

Zaten deze eigenlijk in kooi? Zo niet dan zou het mogelijk zijn om hier (samen met de Panter) weer in te investeren als importeur zonder al te veel risico :d.
Ik heb van beide ooit een flink aantal gekocht, 4 om 4 ofzo, tegen 20-25 euro per cake destijds. Dat was toen heel scherp, maar dan hebben we het wel over het jaar na introductie, 2007/8 ofzo.

Zaten deze eigenlijk in kooi? Zo niet dan zou het mogelijk zijn om hier (samen met de Panter) weer in te investeren als importeur zonder al te veel risico :d.
Ik heb van beide ooit een flink aantal gekocht, 4 om 4 ofzo, tegen 20-25 euro per cake destijds. Dat was toen heel scherp, maar dan hebben we het wel over het jaar na introductie, 2007/8 ofzo.
Probleem zit volgens mij in de producent van deze cake. Als ik het mij goed herinner is deze ermee opgehouden (in zijn geheel of met dit product) óf Wolff doet geen zaken meer met ze. Dan heb je nog het tweede probleem. Probeer maar zo'n Chinees te overtuigen om precies hetzelfde product te produceren als vroegâh. Je krijgt altijd hetgeen wat je niet hebt gevraagd.

Dit was mijn eerste echte cake. Met een budget van €40 euro van mijn ouders, gaf ik hier meer dan de helft van mijn budget aan uit. En wat was het dat waard!

Hoe graag ik de Sniper ook in ere terug zie, zie ik dat ook niet gebeuren. De herinneringen zijn meer waard dan een slap aftreksel. Maar ó ó wat was dit een pareltje voorheen!

Back
Bovenaan