Philadelphia Spitters

Hij is erg mooi, maar inderdaad valt af en toe een boeket klein uit. Ook komt een enkele dahlia niet tot ontbranding volgens mij

Prachtige cake dit, presteerde voor 25mm heel goed en het ondertussen beetje bekende effect van goud met een dikke felle dahlia ster is subliem. Geen idee of dit een kooiloos artikel is want als dat zo is dan hoeven we ons niet druk te maken met producten uit dezelfde fabriek die de concurrent ook heeft op de Nederlandse markt. Want de burst was meer dan goed! De weersomstandigheden waren vanavond perfect met windkracht 2, het is te zonde om dit te schieten als er veel wind op oud en nieuw is. Dus dan zou ik 'm lekker bewaren.

Het filmpje uit Duitsland wat pas was geplaatst is dus zeker niet afwijkend met hoe het in real life was!

Ik hoor wel een verschil in burst, sommige lijken toch net wat minder hard. Toch een prachtige cake. Ik wacht nog wel op de dag dat er een importeur komt die een cake maakt met alleen van die dikke dahlia sterren en dan duo color of multi color. Ik snap niet waarom die er nog niet is

Hij is erg mooi, maar inderdaad valt af en toe een boeket klein uit. Ook komt een enkele dahlia niet tot ontbranding volgens mij
Klopt helemaal. Dat van die dahlia's zie je in elk filmpje wel wat op yt zwerft.
Meende zelfs ook het magnum product filmpje.

Ik had er meer van verwacht als ik eerlijk ben. Jaa hij was mooi, maar niet €40 mooi (los van acties). En zelfs €30 is aan de hoge kant voor het exemplaar van gisteren. Op andere filmpjes vind ik hem een stuk mooier.

Blij dat ik deze gisteren nog besteld heb. Maar deze gaat ook alleen bij echt windstil weer de lucht in. Zelfs op de filmpjes van gisteren stond er voor het mooie net teveel wind. Wellicht dat deze daarom voor sommigen wat tegenviel. Echt een heel windgevoelige cake.

Back
Bovenaan