Ben wel benieuwd! Maar dit jaar voor het eerst deze cake aangeschaft dus heb geen vergelijkingsmateriaal.Iedereen al zenuwachtig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben wel benieuwd! Maar dit jaar voor het eerst deze cake aangeschaft dus heb geen vergelijkingsmateriaal.Iedereen al zenuwachtig![]()
Jagemeister cola ook goed?Iedereen al een biertje gepakt en een bakkie popcorn? Het is ten slotte bijna 23:00!
Biertje ja, popcorn nee. Zal een andere versnapering wordenIedereen al een biertje gepakt en een bakkie popcorn? Het is ten slotte bijna 23:00!
Jagemeister cola ook goed?
ik ga me bestelling per direct annuleren en hier 9 karton van halen wat een burst zeg
Ik heb hier echter hardop om moeten lachen wahaha.
Elke keer als ik dit topic open tovert er zo een dikke grijns op mijn gezicht, ook al is die ruk (waar ik niet van uit ga) het plezier wat ik hiervan beleef is ook wat waard.Ik heb hier echter hardop om moeten lachen wahaha.
Hij is gefilmd boys (and maybe girls). Ik laat me er nog niet over uit
Ik schat met een half uur / drie kwartier dat 'ie online staat. En voor de mensen die zich afvragen waarom niet gewoon nu? Ik ben even gestopt langs het tankstation. Maar zo thuis dus. Dan gelijk online gooien.
Ik heb hier echter hardop om moeten lachen wahaha.
Hij is gefilmd boys (and maybe girls). Ik laat me er nog niet over uit
Ik schat met een half uur / drie kwartier dat 'ie online staat. En voor de mensen die zich afvragen waarom niet gewoon nu? Ik ben even gestopt langs het tankstation. Maar zo thuis dus. Dan gelijk online gooien.