Daedpool
VWC lid
Best FlutDan ben ik dus niet de enigste die dat idee had,ben ik toch wel blij mee
Of zou hier BF staan voor Beroerde Flut deals ?
Dan doet t z'n naam WEL eer aan![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Best FlutDan ben ik dus niet de enigste die dat idee had,ben ik toch wel blij mee
Of zou hier BF staan voor Beroerde Flut deals ?
Dan doet t z'n naam WEL eer aan![]()
Zou dit al met of zonder de korting zijn? :o hahaBlack Friday Deals - Breda Vuurwerk
www.bredavuurwerk.nl
Bredavuurwerk
Black Friday Deals - Breda Vuurwerk
www.bredavuurwerk.nl
Bredavuurwerk
Ik mag hopen dat daar vrijdag ook BF prijzen bij komen te staan anders is dit ook weer zo'n gevalletje jammer zoals bij zoveel BF acties.Zou dit al met of zonder de korting zijn? :o haha
Wow dat zijn vette prijzen... Zuid Hollanders volg dit voorbeeld eens hahahaKomt ie dan. De échte BF prijzen:
Ice Tiger: 150 euro
Coconut Bounty: 99,50 euro
Bij Valk. Alleen a.s. vrijdag. Ice Tiger ook bij VWPD te krijgen. Coconut Bounty niet.
Dat word een ritje Valk!!Komt ie dan. De échte BF prijzen:
Bij Valk. Alleen a.s. vrijdag. Ice Tiger ook bij VWPD te krijgen. Coconut Bounty niet.
Je krijgt er wel 3 cakes gratis bij zie ik. Waaronder de bloody chameleon. Als je in dit stadium nog genoeg geld hebt geen slechte deal €25 voor die 3 cakes erbij.Ik mag hopen dat daar vrijdag ook BF prijzen bij komen te staan anders is dit ook weer zo'n gevalletje jammer zoals bij zoveel BF acties.
Ook zo'n nep actie, heb je niets aan.Vuurwerk Giezen heeft ook een actie. Komt woensdag online.
Ik las dat ze vrijdag t/m zondag bf actie hebben. Stond in dance monkey postIntratuin Apeldoorn is ook online, maar zouden dit de prijzen zijn? Sommige producten zijn nog duurder als bij andere vestigingen.
Staat actieprijzen zijn alleen geldig op vrijdag dus lijkt me niet.. de prijzen zullen nog aangepast worden.Intratuin Apeldoorn is ook online, maar zouden dit de prijzen zijn? Sommige producten zijn nog duurder als bij andere vestigingen.
Wat een grap dit! Valt echt vies tegen zegZou dit al met of zonder de korting zijn? :o haha
Komt ie dan. De échte BF prijzen:
Zo slecht is het niet, color hypnose 225,- inc 3 gratis potten......Wat een grap dit! Valt echt vies tegen zeg![]()