Black Friday aanbiedingen 2024

Tja, Koperen Jan heeft ook een “actie”. De Riakeo 500 staat op hun site alleen al €7,50 duurder dan via vuurwerkplanet. Verder krijg je 15% korting op pakketen.

Bijlagen

• IMG_9468.jpeg
    IMG_9468.jpeg
    556,1 KB · Weergaven: 51
Lekker pik , dat jij het wel hebt gezien en gelezen.
Bedankt hiervoor.
Geeft niks hoor crooks, ik sla hier regelmatig de plank mis.
Daarom ben ik ook geen timmerman geworden, ik dacht tot een week geleden zelfs nog dat je schroeven de muur in moest slaan. 😬

Wat een Comedy Capers is de BF 2024 in vuurwerkland Nederland zeg ( op een hele kleine uitzondering na dan )

Wat een Comedy Capers is de BF 2024 in vuurwerkland Nederland zeg ( op een hele kleine uitzondering na dan )
Dat is niet alleen op het gebied van vuurwerk...

De echt goeie aanbiedingen zijn schaars maar in deze, fase als de buit al lang binnen is, zijn het alleen maar extra ongeplande artikelen die je dan koopt omdat het een mooie aanbieding is. Vanuit dat oogpunt ben ik blij dat er niet teveel mooie aanbiedingen zijn.

Dat is niet alleen op het gebied van vuurwerk...

De echt goeie aanbiedingen zijn schaars maar in deze, fase als de buit al lang binnen is, zijn het alleen maar extra ongeplande artikelen die je dan koopt omdat het een mooie aanbieding is. Vanuit dat oogpunt ben ik blij dat er niet teveel mooie aanbiedingen zijn.

Nee klopt helemaal, het is iid op elk gebied. Vind het echter zo triest om de "aanbiedingen" te lezen. Klantjes lokken met een prijs die een habbekrats ligt onder de "normale " prijs. Ik focus mij iig nooit meer op een BF ( kotsicoontje )

Vuurwerk outlet is live met BF. De Riakeo set besteld. Ben benieuwd.IMG_0947.jpeg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan