Thread 'China Red Black Friday 2024' https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/china-red-black-friday-2024.1799756/Denk dat dit de prijzen zijn hoor. 130 voor bulldozer, lijkt me sterk dat ze die nog verder afprijzen. Kan het mis hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thread 'China Red Black Friday 2024' https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/china-red-black-friday-2024.1799756/Denk dat dit de prijzen zijn hoor. 130 voor bulldozer, lijkt me sterk dat ze die nog verder afprijzen. Kan het mis hebben
Nice als je nog de dieren cakes wilt.
Lezen pik, staat er boven!Nice als je nog de dieren cakes wilt hopelijk ook in Intratuin Lelystad
Bij Lelystad is het ook. Tot wanneer blijven deze "week" deals
Ja, maar toen was het geen Black Friday heDie was al €95....
Lekker pik , dat jij het wel hebt gezien en gelezen.Lezen pik, staat er boven!
BLACK FRIDAY PRIJZEN GAAN IN OP 28 NOVEMBER 23:59 UUR EN ZIJN GELDIG T/M ZONDAG 1 DECEMBER
BLACK FRIDAY ACTIES TELLEN NIET MEE VOOR DE GRATIS VUURWERK ACTIE
Geeft niks hoor crooks, ik sla hier regelmatig de plank mis.Lekker pik , dat jij het wel hebt gezien en gelezen.
Bedankt hiervoor.
Dat is niet alleen op het gebied van vuurwerk...Wat een Comedy Capers is de BF 2024 in vuurwerkland Nederland zeg ( op een hele kleine uitzondering na dan )
Dat is niet alleen op het gebied van vuurwerk...
De echt goeie aanbiedingen zijn schaars maar in deze, fase als de buit al lang binnen is, zijn het alleen maar extra ongeplande artikelen die je dan koopt omdat het een mooie aanbieding is. Vanuit dat oogpunt ben ik blij dat er niet teveel mooie aanbiedingen zijn.
Dit zijn toch geen aanbiedingen om van de daken af te schreeuwen? Of ligt het aan mij.Onze aanbiedingen tijdens Black Friday week.
Bekijk bijlage 1803841
Bekijk bijlage 1803842
Bekijk bijlage 1803843
Bekijk bijlage 1803844
Voor de een is het een goede aanbieding voor de ander niet. Voor degene die wilt deel ik het hierDit zijn toch geen aanbiedingen om van de daken af te schreeuwen? Of ligt het aan mij.