Sodeknetterlint VWC lid 26 nov 2024 #1 Heb een nieuwe ongebruikte Videomic ME-C te koop. Inclusief nieuwe WS9 windfilter en bevestigingsclip voor je smartphone. Geschikt voor je (android) smartphone met USB-C aansluiting en perfect om vuurwerk te filmen. Mag weg voor 50,- Bijlagen IMG_1287.jpg 2,5 MB · Weergaven: 25 Laatst bewerkt: 26 nov 2024
Heb een nieuwe ongebruikte Videomic ME-C te koop. Inclusief nieuwe WS9 windfilter en bevestigingsclip voor je smartphone. Geschikt voor je (android) smartphone met USB-C aansluiting en perfect om vuurwerk te filmen. Mag weg voor 50,-
B boris VWC lid 27 nov 2024 #2 Ik koop hem graag van je, werkt ook op iphone 15 lijkt me? Usb c zit daar ook op dus
Sodeknetterlint VWC lid 27 nov 2024 #3 boris zei: Ik koop hem graag van je, werkt ook op iphone 15 lijkt me? Usb c zit daar ook op dus Klik om te vergroten... Hij werkt officieel niet met Iphone 15. Daarvoor heb je de ME-C+ nodig. Je kan hem wel werkend krijgen met Iphone 15 alleen zal je hem dan eerst moeten updaten via de Rode Reporter app op een android smartphone. Dan nog interesse?
boris zei: Ik koop hem graag van je, werkt ook op iphone 15 lijkt me? Usb c zit daar ook op dus Klik om te vergroten... Hij werkt officieel niet met Iphone 15. Daarvoor heb je de ME-C+ nodig. Je kan hem wel werkend krijgen met Iphone 15 alleen zal je hem dan eerst moeten updaten via de Rode Reporter app op een android smartphone. Dan nog interesse?