Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bouw het altijd geleidelijk op, dus denk dat ik dit jaar maar begin met de Funke Springteufel. Effe alle omstanders laten schrikken met een plotse burst van 30mms

Gaat ook wel heel erg afhankelijk van het weer zijn, als eind van de avond regen/storm op geven en het is om 18;00 nog goed weer ga ik wel met wat groters beginnen.

Als het weer perfect wordt, gewoon rustig maar beginnen met wat losse cakes :)

Ik begin meestal rond 20.00 uur. Om 18.00 uur zit ik altijd te dineren bij mijn ouders, vaders is dan jarig. Ze wonen op 1 hoog en heb dan een perfect uitzicht op volgens mij (weet het bijna zeker) Nakky Pyro Mafkees (YouTube)... Dus dat is altijd maximaal genieten vanaf het balkon. Moeders wordt altijd boos als ik de deur weer open doe omdat ik de burst wil horen.. haha!

Denk dat ik dit jaar weer rustig start met wat duitse potjes. Denk aan de Superfly (vind ik nog steeds een onderschat potje), Infinity Fire, Böse oma, of een paar alligators. Daarnaast wat klein grut als Orcs of Moskito's etc.

Kan dit jaar maar zo eens een mooi pijltje, :copper: ,worden. Ga waarschijnlijk proberen om een beetje rustig op te bouwen. Eerst het kleinere, losse spul en later op de avond pas de blokkies.

Zodra het begint te schemeren begint het altijd al erg te jeuken. Dit kan je ook merken aan de rest want er gaat dan al genoeg de lucht in. Dat maakt het nog moeilijker om jezelf in te houden. Begin dan vaak wel met wat fonteinen.

TDS 400 gaat bij mij ook om 18:00 vlammen. Zet er nog een Hakutaku van Vulcan voor, 2 xtreme salute + 2 cubic thunder plus nog wat salute zooi erachter

Bij mij gaan de restanten van afgelopen jaar als eerste de lucht in. Het zal behoorlijk random wat big shoppers leeggraaien worden, maar de kans is vrij groot dat een bugano het bal opent.

Ik twijfel nog... of ik bouw het netjes op en begin met een crackling fonteintje of saluutpotje, of ik ram gelijk een cairo de lucht in!

Cairo's zijn mijn inziens enkel zinnig om te stoken als het donker is,overdags zoiets stoken zou ik persoonlijk zonde vinden,je ziet er amper wat van.
Ikzelf zit weer te twijfelen wat ik hoelaat als 1ste met goed weer de lucht in mik 🤔 🤪

Cairo's zijn mijn inziens enkel zinnig om te stoken als het donker is,overdags zoiets stoken zou ik persoonlijk zonde vinden,je ziet er amper wat van.
Ikzelf zit weer te twijfelen wat ik hoelaat als 1ste met goed weer de lucht in mik 🤔 🤪
Het gaat ook om de burst he bij de Cairo Crackling, en crackling cakes kunnen prima overdag vind ik altijd in combinatie met een fluitcake :D

Nee ik ook niet,maaar er stond in je oorspronkelijke bericht geen tijd vermeld 😂
Ik ging er dan ook vanuit dat je iets rond 10:00uur zou gaan doen ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan