Simmien
VWC lid
Zal wel een overgangsperiode komen toch? Hoop ik danMet het kooienverbod in aantocht ben ik bang dat dit over 10 maanden niet meer te koop is.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal wel een overgangsperiode komen toch? Hoop ik danMet het kooienverbod in aantocht ben ik bang dat dit over 10 maanden niet meer te koop is.
Ik hoop met je mee, maar ben d’r bang voor.Zal wel een overgangsperiode komen toch? Hoop ik dan![]()
Daar ben ik nu ook bang voor ja, dit zal m'n tweede Rubro product ooit worden en ben erg benieuwd naar het laatste gedeelte 1.2''. Het eerste product was de Transbomber in tweevoud, dat beviel zeker. Lichtelijk onderschat haha!Dan ken je vuurwerkduiven nog niet goed genoeg![]()
Nope. Oost Nederland dichtst bij denk ikIs deze ergens in het noorden verkrijgbaar?
Wat kost hij op dit moment?heb er nog maar 1 bijbesteld![]()
anderhalf nier.Wat kost hij op dit moment?
Koopje, waar moet ik hem ophalen?anderhalf nier.
199,-Wat kost hij op dit moment?
Mooie prijs, twijfel ook nog steeds om hem er bij te pakken.199,-
Doen!Mooie prijs, twijfel ook nog steeds om hem er bij te pakken.
Waar heb je deze voor 199,- gezien? De goedkoopste die ik kan vinden is 230,-199,-
Hij was gisteren nog €199 bij vuurwerk pap dordrecht. Maar ik zie dat hij niet meer bij de black friday deals staat dus is nu €230...Waar heb je deze voor 199,- gezien? De goedkoopste die ik kan vinden is 230,-
Was bij vwpd nog te koop voir 199Is deze nog ergens omgeving Enschede te krijgen
Was, daar heb ik helaas niks aan.Was bij vwpd nog te koop voir 199