Black Friday aanbiedingen 2024

Dit heeft niks meer met bf te maken. Oplichters.

Dat zijn er dan wel meer. Misschien moet er in de startpost alleen degene worden gezet die echte acties hebben. Nu zie ik er winkels tussen staan die een box van 100 oid, 10 euro goedkoper aanbieden, of cakes van 40 staan nu enkele euro's goedkoper. Wat mij betreft verdienen die winkeliers deze aandacht niet door in dit topic te worden benoemd.
Neem een voorbeeld aan vuurwerk maasenwaal met hun Massive Willows... ja hij zal er geld op toeleggen, maar kijk eens wat een reclame hij nu maakt !

Dat zijn er dan wel meer. Misschien moet er in de startpost alleen degene worden gezet die echte acties hebben. Nu zie ik er winkels tussen staan die een box van 100 oid, 10 euro goedkoper aanbieden, of cakes van 40 staan nu enkele euro's goedkoper. Wat mij betreft verdienen die winkeliers deze aandacht niet door in dit topic te worden benoemd.
Neem een voorbeeld aan vuurwerk maasenwaal met hun Massive Willows... ja hij zal er geld op toeleggen, maar kijk eens wat een reclame hij nu maakt !
Niet alle aanbiedingen zijn goed maar ik denk dat iedereen dat zelf ook snel genoeg in de gaten heeft. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je de acties af moet zetten tegen de huidige prijzen en niet tegen de freakprijzen die bijna nergens meer van toepassing zijn. Veel van de huidige aanbiedingen zijn voor ons dan ook niet zo interessant maar af en toe zit er een hele mooie tussen.

Back
Bovenaan