Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb even nagevraagd en het gaat hier om een beperkte fysieke voorraad inderdaad. Zit niet in het gewone assortiment voor dit jaar. Dus heb er maar gauw 1 besteldIk weet niet beter dan dat de Sylvester Mainframe dit jaar niet in het assortiment zit bij Magnum en daarom niet in te kopen is.
Wij hadden 'm de afgelopen jaren in het assortiment zitten maar om die reden van onze website gehaald.
Ik ben zelf geen winkelier maar had wel de mazzel om dit jaar bij de demo van Broekhoff te zijn om dronebeelden te schieten. Daar zag ik de Silvester Mainframe wel gepresenteerd staan en stond deze box ook in het foldertje van Magnum. Hetzij wel een vernieuwde versie die 95 seconden duurt in plaats van 55 seconden.Ik weet niet beter dan dat de Sylvester Mainframe dit jaar niet in het assortiment zit bij Magnum en daarom niet in te kopen is.
Wij hadden 'm de afgelopen jaren in het assortiment zitten maar om die reden van onze website gehaald.
Het klopt wel wat Gizmo zegt, hij is dit jaar niet beschikbaar om in te kopen als winkelier zijndeIk ben zelf geen winkelier maar had wel de mazzel om dit jaar bij de demo van Broekhoff te zijn om dronebeelden te schieten. Daar zag ik de Silvester Mainframe wel gepresenteerd staan en stond deze box ook in het foldertje van Magnum. Hetzij wel een vernieuwde versie die 95 seconden duurt in plaats van 55 seconden.
Als die niet is in te kopen dan is het toch wel een beetje gek dat die daar in het assortiment stond.
Geloof hem direct, ben zelf geen winkelier. Wel vaag dat ze die dan wel neerzetten bij een winkeliersdemo. Is dat dan alvast voor volgend jaar?Het klopt wel wat Gizmo zegt, hij is dit jaar niet beschikbaar om in te kopen als winkelier zijnde
Zit in kooi dus gaan we niet meer terugzien waarschijnlijk in deze vorm iniedergevalGeloof hem direct, ben zelf geen winkelier. Wel vaag dat ze die dan wel neerzetten bij een winkeliersdemo. Is dat dan alvast voor volgend jaar?
Ik begrijp wat je bedoeld. Maar deze stond ergens onderop als "bouwblok" zodat de andere boxen en cakes er bovenop konden staan.Geloof hem direct, ben zelf geen winkelier. Wel vaag dat ze die dan wel neerzetten bij een winkeliersdemo. Is dat dan alvast voor volgend jaar?
Haha, sja hij stond inderdaad best verdekt opgesteld. Snap nu dus waaromIk begrijp wat je bedoeld. Maar deze stond ergens onderop als "bouwblok" zodat de andere boxen en cakes er bovenop konden staan.
En er stonden andere boxen en cakes voor zodat je 'm verder niet echt goed kon zien. Ook stond er geen bordje bij wat bij alle andere artikelen wel zo was.
Volgens mij was bij de meeste winkeliers toen ook al wel bekend dat deze niet in te kopen was. En dit deel van het demoterrein was immers ingericht voor die groep genodigden.
Dat is een mooie prijs, waar is dat ? Mag via pbZie m nu voorbij komen voor 134,95. Klinkt als een goeie deal. Wat denken jullie?
Dat is een hele mooie deal voor een hele mooie compound. Niet over nadenken maar bestellen, ga je zeker geen spijt van krijgen!Zie m nu voorbij komen voor 134,95. Klinkt als een goeie deal. Wat denken jullie?
Pagina teruglezen, post 78 en verderWaar waar?
Oh, laat dan maar. Tenzij je graag verrast wilt worden bij het afhalen…Pagina teruglezen, post 78 en verder
Ik heb zelf geen ervaring bij die winkel. Is het zo erg daar dan?Oh, laat dan maar. Tenzij je graag verrast wilt worden bij het afhalen…
Er zijn diverse ervaringen hier die mij doen besluiten om deze winkel voorlopig voorbij te rijden, ookal zou ik een straat verder moeten zijnIk heb zelf geen ervaring bij die winkel. Is het zo erg daar dan?
Tevens een andere vraag; ik las dat er een vernieuwde variant is die langer zou duren? Meer tussenpauzes er in. Is hier meer info over / een filmpje van hoe die dan is?
Pff dat geld voor 37 seconden is wel much. Ondanks dat het echt een dikke show box is.Heb deze 2 jaar terug gehad film helaas mislukt hij was in 37 sec klaar . Erg dikke bak