Het grote Christmas station topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds gister een nieuwe auto met daarin DAB. Wat is dat heerlijk zeg, mooiste van de auto :p

Haha hier dus precies andersom. Had een auto met Dab+ en sinds een kort een andere auto zonder. Mis dit heel erg. Zit al te kijken om er een andere display in te zetten die het wel heeft.

Helaas hier die luxe van DAB niet maar gelukkig wel gewoon bluetooth dus via de telefoon kan die gewoon aan 🧑‍🎄

Nadeel van Skyradio vind ik dat er redelijk wat reclame bij zit. Meestal pak ik mn spotify lijst erbij met allemaal kerstnummers, krijg je ook alleen de leuke nummers :p

Nadeel van Skyradio vind ik dat er redelijk wat reclame bij zit. Meestal pak ik mn spotify lijst erbij met allemaal kerstnummers, krijg je ook alleen de leuke nummers :p
Deed ik ook altijd zo, nadeel daarvan vind ik juist dat dat je vaak dezelfde nummers hebt. Mn kerstlijst is best groot, maar zelfs dan komen vaak dezelfde nummers.

Haha hier dus precies andersom. Had een auto met Dab+ en sinds een kort een andere auto zonder. Mis dit heel erg. Zit al te kijken om er een andere display in te zetten die het wel heeft.
Toch maar een mooi scherpe besteld met dab+ erbij op. We moeten toch wel zo makkelijk mogelijk sky radio christmas op kunnen zetten haha.

Mooi dat nu ook de gewone Sky over is. Nu staat 'ie echt overal aan. Op de TV, in de auto's (met DAB al), op het werk. Is toch goud hey!

Gisterochtend stiekem aangezet op werk en een weddenschap gemaakt met een collega wanneer iemand de radio zender weer zou veranderen.
Kennelijk zit niet iedereen zo in de kerst sfeer want na 25 mins moest ie uit van de collega’s…

Nog maar een weekje, dan is het alweer voorbij. Blijft tog vreemd, weken luister je ernaar en ineens voorbij.

Wat is de tijd gevlogen. Nog een kleine week genieten van de christmas station en dan gaan we over op de top 2000.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan