Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zag 'm zaterdag bij jou in de stream. Filmpje is veelbelovend in ieder geval!Ah, iemand had hem al geplaatst..![]()
In het echt gezien, megabak! Al veel over de prijzen gelezen, is ie echt wel waard..![]()
Thanks voor het filmpje, supergaaf idd!Ah, iemand had hem al geplaatst..![]()
In het echt gezien, megabak! Al veel over de prijzen gelezen, is ie echt wel waard..![]()
Vind ik ook. De effecten zijn goed uitgevoerd, maar daar stopt het ook. Als er goudblauwe (spinner) mines onder het goud hadden gezeten, of fluiters of moving stars onder de blink ofzo had ik de prijs een stuk beter begrepen. Nu peins ik er niet over, ondanks dat het in de basis goed is.trage blink&willowbak, ieder zo zijn smaak.
Maar voor dat bedrag kan ik 1,5 “betere” doos uitzoeken met wat meer variatie in de tube naar mijn beeld.
Ik dacht dat hier geen korting op toegestaan was? Ik zie een winkel die 10% korting op alles (incl deze lijn) geeft en ook nog gratis vuurwerk er bij doet.
20% mogelijk zelfsIk dacht dat hier geen korting op toegestaan was? Ik zie een winkel die 10% korting op alles (incl deze lijn) geeft en ook nog gratis vuurwerk er bij doet.
Kun je ook netjes vragenIk wil winkels in mijn DM!
Ik hoop dat je de sarcasme snapt! Ik word gewoon enthousiast!Kun je ook netjes vragen![]()