ELITE - Crown Jewel

Ik vind deze bak zo ontzettend mooi!!
De prijs is al genoeg over gezegd! Maar ondanks dat is er toch een kansje dat ik deze aanschaf!
Het laatste jaar kooi burst, en ik betaal liever voor kwaliteit dat ik een opwindend gevoel na het afsteken krijg.. dan dat ik veel voor weinig koop en minder intens geniet.
Ik denk dus dat ik deze wel neem om te genieten!

Jammer dat de finale (en dan bedoel ik niet die verdwaalde laatste row) in het AVP filmpje langzamer lijkt te zijn dan in het productfilmpje. Het is toch vooral de finale die het hem doet. Al met al nog steeds wel een dikke bak!

trage blink&willowbak, ieder zo zijn smaak.
Maar voor dat bedrag kan ik 1,5 “betere” doos uitzoeken met wat meer variatie in de tube naar mijn beeld.

trage blink&willowbak, ieder zo zijn smaak.
Maar voor dat bedrag kan ik 1,5 “betere” doos uitzoeken met wat meer variatie in de tube naar mijn beeld.
Vind ik ook. De effecten zijn goed uitgevoerd, maar daar stopt het ook. Als er goudblauwe (spinner) mines onder het goud hadden gezeten, of fluiters of moving stars onder de blink ofzo had ik de prijs een stuk beter begrepen. Nu peins ik er niet over, ondanks dat het in de basis goed is.

144s 25mm, persoonlijk vind ik zelfs €200 te veel voor een bak. Gun degene die hem hebben aangeschaft wel veel plezier ermee!

Verder komt hij op het filmpje wel mooi over.

Krijg wat extra doekoe binnen, als het hier in de buurt te krijgen was, had ik ns gek gedaan en hem geprobeerd.

Ik dacht dat hier geen korting op toegestaan was? Ik zie een winkel die 10% korting op alles (incl deze lijn) geeft en ook nog gratis vuurwerk er bij doet.

Back
Bovenaan