Nieuwe Nederlandse Importeur: Hello Fireworks

Ik hoop dat jullie lijn van dezelfde prijs-kwaliteit is als de loud collectie, ik weet nog dat die beast mode werd aangekondigd voor de freakprijs en niemand het geloofde dat het kon. Heerlijk spul was dat. Hetzelfde met de specials natuurlijk. Ik zie in ieder geval mooie productiefilms, maar een demo zou me wel over de streep trekken om het meteen in het eerste jaar al te proberen.

De artwork vind ik zelf minder geslaagd, wat kinderachtig eerder. Maar goed je moet op de een of andere manier opvallen natuurlijk. Het is in ieder geval wel fel qua kleur dus zal vast de aandacht trekken in de showrooms. De triple thunderkings zie ik ook weer voorbij komen, ben benieuwd wat voor leuke kleine producten er komen. Zal ook niet meevallen om een goede afzetmarkt te krijgen bij de winkels lijkt me.

Veel succes in ieder geval!

Ben ook erg verast Zo nieuw komer in een oud jasje
Vindt art work prima niet met clouwns en andere doods hoofden meuk
effecten zijn perfect ja dan alles maar weer in kooi. Mensen knappen af op die slappe burst. komen die importeurs nog wel achter. ze lopen allemaal hard weg straks de consumenten
Effecten zo zie doet mij veel denken aan de oude evolution special lijn
Ik wil ook Hello Fireworks
Succses Mannen

Ik heb in dit en in enkele product topics diverse berichten verwijderd welke niets toevoegen.
Als een prijs je niet aanstaat hoeft dit niet herhaaldelijk of op 'kinderachtige' wijze duidelijk gemaakt te worden. Overige opmerkingen mbt. oplichting of zelfs met denigrerende ondertoon horen hier ook zeker niet thuis.

Zullen we het allemaal netjes houden en deze importeur gewoon een eerlijke kans geven?

Als de berichten niet gepast waren ben ik het met je eens; maar gezien ze weg zijn kan ik niet oordelen.

Maar ik denk dat zeker veel pyrofreaks hier prijs en kwaliteit verhouding zeer belangrijk vinden. (Overigens wordt dit punt overal in producten reviews meegenomen).

En juist als community vind ik dat wij zeker een tegengeluid mogen geven als we het niet eens zijn over de prijzen of deze aan de hoge kant vinden.

Ik zou eerder zeggen laat een importeur zich maar eens bewijzen dat de producten de hogere prijs waard zijn ten opzichte van de concurrentie. Ik snap de negatieve reacties wel en dit is zeker terecht gezien het ook oke is om filmpjes van producten te showen die zijn aangepast dat je als consument toch wel voor de gek wordt gehouden.

Laten we kritisch blijven maar ook correct; dit is volgens mij wat bij een pyrofreak/liefhebber hoort.

Als ik puur technisch kijk zijn de cakes van hello fireworks een slechte deal qua: prijs + netto kruitgewicht en gram per shot. Mochten ze met verleidelijke acties komen dan neem ik het risico wel ;).

Laatst bewerkt:
Wat ik mij ook afvraag is of hello fireworks een opzichzelf staande importeur is of dat er wordt geïmporteerd via een bestaande importeur..

In het laatste geval is er een logische verklaring voor de iets hogere prijzen

Wat ik mij ook afvraag is of hello fireworks een opzichzelf staande importeur is of dat er wordt geïmporteerd via een bestaande importeur..

In het laatste geval is er een logische verklaring voor de iets hogere prijzen

Het bestaat toch gewoon voor de helft uit producten van katan? het meeste is oud spul met een nieuw label erom.

Zeg maar gerust dat alles van Katan is. Dat is trouwens ook te zien aan de verkooppunten.

Dat deze mannen bij katan weg komen en een aantal producten hebben meegenomen en in een nieuw jasje hebben gestoken maakt dat wat uit?

WTF doet ook ouwe veel te dure ouwe zooi in een nieuw jasje stoppen en voor nog duurder weer verkopen.

Hello begint (op)nieuw met een aantal succes producten die ze meenemen (slim om de specials er in te houden) en een rijtje nieuwe producten.

Geef Hello lekker de kans om hun merk op de markt te zetten en te laten zien wat ze kunnen.

Ik zeg succes Heren van Hello!

Dat deze mannen bij katan weg komen en een aantal producten hebben meegenomen en in een nieuw jasje hebben gestoken maakt dat wat uit?

Help mij even want waar zeg ik dat dit erg is? Ik vind het alleen wel naïef van sommige leden hoe ze op deze ontwikkeling reageren. Maar dat moet ieder vooral voor zichzelf weten.

Help mij even want waar zeg ik dat dit erg is? Ik vind het alleen wel naïef van sommige leden hoe ze op deze ontwikkeling reageren. Maar dat moet ieder vooral voor zichzelf weten.

Ik denk dat het belangrijk is dat we eerst gaan kijken wat hun producten in de straat gaan doen.
We kunnen wel blijven kijken naar katan maar dit is Hello.
Ik ben benieuwd naar de (oude) nieuwe producten die dit jaar gaan komen en hoe ze t doen bij mij voor de deur :D

Het bestaat toch gewoon voor de helft uit producten van katan? het meeste is oud spul met een nieuw label erom.

Dat zal inderdaad maar is niet mijn punt. Als deze heren via een andere importeur de artikelen binnen halen dan moeten er 2 importeurs iets verdienen ipv 1 voordat het naar de winkellier gaat.

HF opereert en importeert volledig zelfstandig. Werkt met niemand samen.
Andere fabriek ook. Dat degene die eerder bij Katan een aantal succesnummers bedacht deze nu ‘meeneemt’ lijkt me niet meer dan slim en logisch.

Back
Bovenaan