Gototop
VWC lid
Ik heb wel begrepen dat heel veel producten in kooi komen. Dit in tegenstelling tot de geflopte producten van Pangu en Evo van afgelopen jaar.
Ik heb zelfs vernomen, dat er maar 2 cakes niet in kooi komen, en de rest wel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wel begrepen dat heel veel producten in kooi komen. Dit in tegenstelling tot de geflopte producten van Pangu en Evo van afgelopen jaar.
Ik heb in dit en in enkele product topics diverse berichten verwijderd welke niets toevoegen.
Als een prijs je niet aanstaat hoeft dit niet herhaaldelijk of op 'kinderachtige' wijze duidelijk gemaakt te worden. Overige opmerkingen mbt. oplichting of zelfs met denigrerende ondertoon horen hier ook zeker niet thuis.
Zullen we het allemaal netjes houden en deze importeur gewoon een eerlijke kans geven?
Wat ik mij ook afvraag is of hello fireworks een opzichzelf staande importeur is of dat er wordt geïmporteerd via een bestaande importeur..
In het laatste geval is er een logische verklaring voor de iets hogere prijzen
Het bestaat toch gewoon voor de helft uit producten van katan? het meeste is oud spul met een nieuw label erom.
Zeg maar gerust dat alles van Katan is. Dat is trouwens ook te zien aan de verkooppunten.
Dat deze mannen bij katan weg komen en een aantal producten hebben meegenomen en in een nieuw jasje hebben gestoken maakt dat wat uit?
Help mij even want waar zeg ik dat dit erg is? Ik vind het alleen wel naïef van sommige leden hoe ze op deze ontwikkeling reageren. Maar dat moet ieder vooral voor zichzelf weten.
Het bestaat toch gewoon voor de helft uit producten van katan? het meeste is oud spul met een nieuw label erom.
Dit staat helemaal los van Cafferata. Dit is een zelfstandige importeur.Dat zal inderdaad maar is niet mijn punt. Als deze heren via een andere importeur de artikelen binnen halen dan moeten er 2 importeurs iets verdienen ipv 1 voordat het naar de winkellier gaat.