[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Bump.

Als het niet kan, hoor ik het ook graag. Snap ook echt dat niet alles kan.
Maar dan kan ik nog kijken voor een alternatieve oplossing, of het gewoon laten gaan.

Inmiddels per mail reactie dat de color crossette niet in het assortiment komt.

Klopt 't dat Pijnacker een ander assortiment heeft?
In Joure, de Prosperity voor 120eu:

Welke de omlabeling is van de Ocean of Lights, in Pijnacker voor 160eu:

Beetje balen dat voor mij vanuit de randstad enkel Pijnacker echt aan de route toegevoegd kan worden..

Beetje balen dat voor mij vanuit de randstad enkel Pijnacker echt aan de route toegevoegd kan worden..
Elke winkel heeft zijn eigen artikelen, dus het klopt dat Pijnacker een ander assortiment heeft. Groningen, Haulerwijk en Joure bijv ook.. Soms heb je geluk en soms wat minder. Ik zie in Pijnacker artikelen staan die ik in Joure wel wil hebben maar dat zal er helaas ook niet in zitten. Er is maar 1 oplossing...
Alle winkels af lopen :-)

Elke winkel heeft zijn eigen artikelen, dus het klopt dat Pijnacker een ander assortiment heeft. Groningen, Haulerwijk en Joure bijv ook.. Soms heb je geluk en soms wat minder. Ik zie in Pijnacker artikelen staan die ik in Joure wel wil hebben maar dat zal er helaas ook niet in zitten. Er is maar 1 oplossing...
Alle winkels af lopen :-)
Centraal gelegen mega winkel zou ook helpen haha. Maar pyro outlet niets over te klagen. Altijd goede acties en top geregeld bij het afhalen. Vorig jaar bij zowel joure als pijnacker liep het gesmeerd.

Prosperity was ook beschikbaar in pijnacker tijdje terug denk dat die nu is uitverkocht als die er niet meer bij staat. Misschien dat hij nog terug komt als die weer op voorraad is

Back
Bovenaan