mega vuurwerkfreak
VWC lid
Ik heb 'm in Zuid-Limburg besteld bij SJ!Waar? Bij zowat elke dealer die ik selecteer staat 'ie er niet bij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 'm in Zuid-Limburg besteld bij SJ!Waar? Bij zowat elke dealer die ik selecteer staat 'ie er niet bij.
Thnx voor de suggestie, maar ZL is me echt te gekIk heb 'm in Zuid-Limburg besteld bij SJ!
bedankt voor de infoIn Grou zijn ze nog bezig met het vullen van de shop krijg ik van de dealer te horen dus geduld![]()
Hier is iets bijzonders aan de hand. Onze technisch partner gaat daar mee aan de slag. Als het morgen of overmorgen nog niet is opgelost, trek dan a.u.b. nog even een keer hier aan de bel.bijvoorbeeld Sirius & Blizz pakt hij niet in Grou
Toch is het jammer. Omgeving Zwolle kom je de 400 shots display bijna niet tegen. Gekozen tot compound van het jaar maar bijna niet te krijgen.. deze topper zou op elke hoek van de straat verkocht moeten worden!Bedankt voor jouw vraag. Die is niet weg, die zit al jaren niet standaard in een assortiment. Zie onze eerdere reactie.
Als de Dealer van jouw voorkeur de extra artikelen nog niet ingeladen heeft in zijn Magnum-shop, kun je die Dealer natuurlijk ook zelf even contacten!
heb zelf ook contact met ze inmiddelsHier is iets bijzonders aan de hand. Onze technisch partner gaat daar mee aan de slag. Als het morgen of overmorgen nog niet is opgelost, trek dan a.u.b. nog even een keer hier aan de bel.
Bedankt voor jouw vraag. Vreemd, want hier werkt de code wel op de artikelen die wij zojuist hebben geprobeerd. Kun je aangeven op welk artikel de code niet werkt?Bij Steenbergen werkt de kortingscode niet. Althans, hij geeft aan "Promotiecode succesvol toegepast" echter blijft het bedrag onveranderd hetzelfde. Met verschillende producten geprobeerd.
Dank voor de melding. Patrick van Vuurwerk Huizen, onze technisch partner en wijzelf zijn daar op dit moment druk mee bezig. Wordt dus aan gewerkt.Bij vuurwerk Huizen werkt de code niet krijg de melding promotiecode niet geldig.
Ok top! Wachten we rustig afDank voor de melding. Patrick van Vuurwerk Huizen, onze technisch partner en wijzelf zijn daar op dit moment druk mee bezig. Wordt dus aan gewerkt.
Bedankt voor jouw reactie, maar jouw conclusie klopt eigenlijk niet. Je zult vooral nog even geduld moeten hebben, de shops zijn nog maar net open.Toch is het jammer. Omgeving Zwolle kom je de 400 shots display bijna niet tegen. Gekozen tot compound van het jaar maar bijna niet te krijgen.. deze topper zou op elke hoek van de straat verkocht moeten worden!
Hahaha ik was er heel blij mee, ik hoef eens een keer geen 200km te rijden nu XDThnx voor de suggestie, maar ZL is me echt te gek![]()
Heyy, begrijp ik het goed uit dit bericht dat Knalkoning nog wel gaan deelnemen aan deze actie?Bedankt voor jouw vraag! Megen is helaas gestopt met de Magnum-shop.
Knalkoning is een ander verhaal. Die zijn zelf nog druk bezig met hun Magnum-webshop. Je kunt ze zelf natuurlijk ook even contacten!