Airforce
VWC lid
Waar? Bij zowat elke dealer die ik selecteer staat 'ie er niet bij.Heerlijke actie, net een total display 400sh. voor een nette prijs kunnen bestellen met de kortingsactie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar? Bij zowat elke dealer die ik selecteer staat 'ie er niet bij.Heerlijke actie, net een total display 400sh. voor een nette prijs kunnen bestellen met de kortingsactie!
Sommige Dealers hebben een uitgebreider contract met onze technische partner voor de webshops. Die Dealers beheren zelf hun webshop en dus ook hun online verkoopvoorraad. Met alle Dealers is de afgelopen tijd contact geweest om ze eraan te herinneren dat de webshop open gaat en dat degene met een uitgebreider contract o.a. hun voorraadbeheer op orde moeten hebben. Anders krijg je inderdaad "Uitverkocht" te zien bij bepaalde producten van zo'n Dealer-shop.Hoe zit het met producten die op uitverkocht staan? Ik zit nu op de winkel van Urk bijvoorbeeld en ik zie veel producten op uitverkocht. Is dit de winkel zelf of is dat vanuit magnum zelf?
bijvoorbeeld Sirius & Blizz pakt hij niet in GrouDank voor de opmerking. Kun je aangeven welk van de setjes je probeert en bij welke Dealer? Want die zouden wel mee moeten doen namelijk.
Bedankt voor jouw vraag. Die doen helaas inderdaad niet meer mee aan de Magnum-webshop.Super actie weer! Hier ook een vraag, klopt het dat het verkooppunt in Beneden-Leeuwen verdwenen is uit de winkel lijst?
Grou nog welWaar? Bij zowat elke dealer die ik selecteer staat 'ie er niet bij.
Oke, bedankt voor de snelle reactie!Bedankt voor jouw vraag. Die doen helaas inderdaad niet meer mee aan de Magnum-webshop.
Dank voor jouw vraag. Ano is helaas gestopt met de Magnum-webshop. Dus die doet niet mee met de actie.Mooie actie. Alleen zie Ano vuurwerk er niet meer bij staan? Doet dus niet mee of kan die evt later nog komen?
Bedankt voor jouw vraag! Megen is helaas gestopt met de Magnum-shop.Leuke actie, maar ik mis twee verkooppunten in mijn regio die er vroeger wel waren. Megen en Oss doen niet mee ?
Bedankt voor jouw vraag. Hier is de laatste tijd al meer om te doen geweest en we moeten hetzelfde antwoord geven als de collega's van Vuurwerkexpert:@Magnum Vuurwerk Bedankt voor de actie, enig idee of er video’s online komen van de nieuwe producten voordat de actie afloopt?
Bij mij heb ik alleen de 300.. niet eens de 400 op de site??Wordt de prijs aangepast al in het winkelmandje bij invoeren van de code?
Karwei Bodegraven lijkt niet te werken op de 400 shots en de Philadelphia Spitters.