[Freakactie 2024] Magnum WCKD WEEK: 25% korting!!

Hoe zit het met producten die op uitverkocht staan? Ik zit nu op de winkel van Urk bijvoorbeeld en ik zie veel producten op uitverkocht. Is dit de winkel zelf of is dat vanuit magnum zelf?
Sommige Dealers hebben een uitgebreider contract met onze technische partner voor de webshops. Die Dealers beheren zelf hun webshop en dus ook hun online verkoopvoorraad. Met alle Dealers is de afgelopen tijd contact geweest om ze eraan te herinneren dat de webshop open gaat en dat degene met een uitgebreider contract o.a. hun voorraadbeheer op orde moeten hebben. Anders krijg je inderdaad "Uitverkocht" te zien bij bepaalde producten van zo'n Dealer-shop.

Het antwoord op jouw vraag is dus inderdaad dat dit vanuit de Dealer zelf komt, maar waarschijnlijk omdat deze nog wat werk te doen heeft. Je kunt ze natuurlijk zelf ook even contacten!

Bij Steenbergen werkt de kortingscode niet. Althans, hij geeft aan "Promotiecode succesvol toegepast" echter blijft het bedrag onveranderd hetzelfde. Met verschillende producten geprobeerd.

Leuke actie, maar ik mis twee verkooppunten in mijn regio die er vroeger wel waren. Megen en Oss doen niet mee ?
Bedankt voor jouw vraag! Megen is helaas gestopt met de Magnum-shop.

Knalkoning is een ander verhaal. Die zijn zelf nog druk bezig met hun Magnum-webshop. Je kunt ze zelf natuurlijk ook even contacten!

@Magnum Vuurwerk Bedankt voor de actie, enig idee of er video’s online komen van de nieuwe producten voordat de actie afloopt?
Bedankt voor jouw vraag. Hier is de laatste tijd al meer om te doen geweest en we moeten hetzelfde antwoord geven als de collega's van Vuurwerkexpert:

Voor meerdere nieuwe artikelen staan de video's online, maar voor enkele geldt inderdaad dat daar nog beeldmateriaal mist. We zijn daar nog druk mee bezig. We kunnen pas iets online gooien als we het hebben. Onze Chinese fabrieken hebben na alle ellende in China de focus gelegd op het op tijd klaar krijgen van de producten. Dat begeleiden is al een hele klus voor onze mensen in China. Een nieuwe filmavond heeft daardoor recent niet plaatsgevonden. Er druppelen echter wel af en toe losse video's binnen en als daar artikelen bij zitten waar we nog geen video van hebben geupload, doen we dit z.s.m.

Back
Bovenaan