[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ik ben al lang bezig, maar kom er echt niet uit. Moeilijk dit... Kan je m vinden door gewoon langs de producten te scrollen of moet je echt artikel voor artikel aanklikken en is ie dan pas zichtbaar?

Ik zie spoken middels, maar niet de juiste😅

Ik ben al lang bezig, maar kom er echt niet uit. Moeilijk dit... Kan je m vinden door gewoon langs de producten te scrollen of moet je echt artikel voor artikel aanklikken en is ie dan pas zichtbaar?

Ik zie spoken middels, maar niet de juiste😅
Hee Peter,

Je kunt hem in principe ook zien als je langs de artikelen scrollt maar dan heb je wel een scherp oog nodig hoor. Zal nu eerst de halloween deal posten, daarna volgt de tip. Je hebt nog eventjes om je inzending te sturen voordat de nieuwe tip verschijnt haha. Het is te doen, heb genoeg goede antwoorden ontvangen al. Groeten, Jan

Goedemorgen allemaal,

Zoals belooft nog de post met onze halloween/weekenddeals!

WEEKENDDEALS 26-27 OKTOBER

Invicible Pack
- Adviesprijs €75,- en nu tijdelijk met extra korting voor € 49,95 - Nieuw in het assortiment dit jaar! Dit leuke setje met 5 verschillende cakes met elk 26 shots is prima stookvoer. Zeker met onze tijdelijke kortingscode, want dan betaal je slechts een tientje per cake. Uiteraard volkomen in Halloween stijl want er zit een cake in met de naam 'Ghost'
Gebruik code VWC1HW2IP en je ontvangt eenmalig €20,- extra korting wanneer je dit product in je winkelwagen hebt gelegd.

Ghostbuster - Adviesprijs €189,95 en nu tijdelijk met extra korting voor € 119,95 - Uiteraard kan deze dikke compound niet ontbreken tijdens onze Halloween deals! Presteert elk jaar opnieuw onwijs goed. Dikke burst, verschillende schietrichtingen en vooral de combinatie met falling leaves en dikke glitterboeketen spreekt een hoop liefhebbers aan. Telt tijdens deze actie niet mee voor de gratis 3+1 boxen actie*
Gebruik code VWC2HW2GB en je ontvangt eenmalig €30,- extra korting wanneer je dit product in je winkelwagen hebt gelegd.

Fijn weekend allemaal en tot zo voor de extra hint in de jacht op het spook!

Snelle link naar de weekenddeals: KLIK HIER

Goedemorgen allemaal,

Invicible Pack
- Adviesprijs €75,- en nu tijdelijk met extra korting voor € 49,95 - Nieuw in het assortiment dit jaar! Dit leuke setje met 5 verschillende cakes met elk 26 shots is prima stookvoer. Zeker met onze tijdelijke kortingscode, want dan betaal je slechts een tientje per cake. Uiteraard volkomen in Halloween stijl want er zit een cake in met de naam 'Ghost'
Gebruik code VWC1HW2IP en je ontvangt eenmalig €20,- extra korting wanneer je dit product in je winkelwagen hebt gelegd.

Ghostbuster - Adviesprijs €189,95 en nu tijdelijk met extra korting voor € 119,95 - Uiteraard kan deze dikke compound niet ontbreken tijdens onze Halloween deals! Presteert elk jaar opnieuw onwijs goed. Dikke burst, verschillende schietrichtingen en vooral de combinatie met falling leaves en dikke glitterboeketen spreekt een hoop liefhebbers aan. Telt tijdens deze actie niet mee voor de gratis 3+1 boxen actie*
Gebruik code VWC2HW2GB en je ontvangt eenmalig €30,- extra korting wanneer je dit product in je winkelwagen hebt gelegd.

Je link werkt niet.

Ik kan slapen vanavond!! Dankzij de iPhone van me vriendin gevonden! Met mijn Samsung was het niet duidelijk genoeg! Pfft

Goedemorgen allemaal,

Invicible Pack

Bedankt! Ik miste nog wat kleine cakes voor in de avond. Door deze actie niet meer! Toppie!

Haha toch benieuwd wat jullie bedoelen. Snel een antwoord insturen met dit artikel is in ieder geval kansloos. Heb daar niets aan gefotoshopt. Dit was nog niet de hint. Fijne nacht allemaal en tot morgen voor de weekend deals en de extra hint. Keep hunting 😋
Spook (beestje) wat uit de compound komt, alleen hebben we een andere probleem en dat is de Ghostbuster, hij heeft die spook uit mijn ogen doen verdwijnen

Back
Bovenaan