Waar koop jij je kerstboom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Potjandrie, eindelijk een topic over een echte boom, wordt het weer vervuild met die plastic dingen.

Vorig jaar een mooie boom bij het lokale tuincentrum gehaald. Dit jaar net over de grens bij een kweker is het plan.

Prijzen rijzen wel de pan uit voor 2 max 3 weken groene versiering in de kamer.

Maar op de 31e brandt ie altijd mooi in de vuurton.

We hebben de kerstbomen in iedergeval weer besteld. ruim 400 dit jaar.als het goed is word alles laatste week november geleverd. Standaarden ook weer besteld en binnen. standaarden.jpg

Had in het verleden eigenlijk alleen een klein kerstboompje (denk formaat voor op een kast), maar na verhuizing toch maar eens naar de lokale tuinwinkel voor een normale grote kerstboom.

Wij gaan elk jaar met de kinderen naar een bos waar je zelf mag zagen/scheppen. Super gezellig uitje waarbij altijd warme chocomelk uit de pan boven het houtvuur geschept word, er een chantikoortje staat de zingen, en de sfeer geweldig is. Het idee om zelf je eigen boom uit het bos te kiezen, om te zagen, en op het imperial mee naar huis te slepen is gewoon geweldig. Kost geen drol en is elk jaar weer een feestje. Uiteraard gaat ie in Januari de vuurton in.

Hier al 3 jaar een kunstboom. Was een dure van de intratuin. Kost wat maar dan heb je ook een mooie, die echt lijkt. En de kwaliteit is prima tot nu toe.

Toch heeft een echte ook wel wat vind ik zelf. Dus meestal in de voortuin 2 kleine blauw sparren in de bakken.

Door allerlei ellende al een jaar of 2 geen boom meer in huis gehad. Wordt weer eens tijd dit jaar. Kunst of echte hmmm 🤔

Hier al 3 jaar een kunstboom. Was een dure van de intratuin. Kost wat maar dan heb je ook een mooie, die echt lijkt. En de kwaliteit is prima tot nu toe.

Toch heeft een echte ook wel wat vind ik zelf. Dus meestal in de voortuin 2 kleine blauw sparren in de bakken.
Ik heb nog nooit een plastic boom gezien die echt lijkt. Ze zijn altijd net te perfect recht, te vol.

Dit jaar een kapitaal neergelegd voor een hele mooie nepperd. Nadat er afgelopen jaar een muis via onze echte boom in huis is gekomen 🤣. Ik had vriendin zeker zo gek nog wel gekregen voor een echte maar nu staat de neppe er straks ook gewoon twee keer zo lang. Dus het was afwegen. Uiteindelijk vind ik het veel gezelliger dan de vrouw des huizes.

En dan komt er in de voortuin dit jaar een grotere echte boom 😜.

Ik ga dit jaar denk ik een andere kopen. Zag er laatst 1 bij De Driesprong, zo één met heel veel witte kunstsneeuw. Vond ik erg leuk. En dan gekleurde lampjes erin! Bonte boom dit jaar ❤️

Ik heb zelf een neppert, maar ik zie op steeds meer plekken de echte bomen alweer verschijnen voor verkoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan