PyroTeamRSD
VWC lid
helaas bij mij in de buurt nergens te krijgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is nagenoeg overal wel te krijgen, zo niet de omlabeling, welke regio?helaas bij mij in de buurt nergens te krijgen
Roosendaal, maar ga niet alleen rijden voor een cake hahaIs nagenoeg overal wel te krijgen, zo niet de omlabeling, welke regio?
10 minuten lopen en de eerstvolgende 30 minuten rijdenDe vraag is dan wat de definitie voor ieder is met 'in de buurt'. Zelf moet ik 40 min rijden voor de Cairo, CR minstens een uur.
Breda staan ze, niet heel verRoosendaal, maar ga niet alleen rijden voor een cake haha
Kijk dat is wel een luxe hoor! Als ik alles bij elkaar mag optellen gaat het oprecht 12 uren duren ben ik bang om alles bij elkaar te krijgen vanuit m’n woonplaats. En dat is nog een scherp vooruitzicht zonder enige tegenslagen10 minuten lopen en de eerstvolgende 30 minuten rijden
Dan kijk je niet goedIn het noorden nog niet gespot, maar zit er wel aan te komen gelukkig. Hopelijk tegen een goede kartonprijs![]()
Dan hoor ik graag via pb waar ik wél moet kijkenDan kijk je niet goed
Vuurwerk Gigant FranekerDan hoor ik graag via pb waar ik wél moet kijken
Deze week zouden de nieuwe artikelen online komen op outlet, vol verwachting klopt ons hartIn het noorden nog niet gespot, maar zit er wel aan te komen gelukkig. Hopelijk tegen een goede kartonprijs![]()
Is dat echt zo? En zijn ze op tijd binnen?Wat een kartonnen vliegen er over de toonbank. Gelukkig zijn ze goed ingekocht.
Als het goef is is batch 24 geschoten op de demo, als dat zo is zou je denken dat hij al binnen is...Is dat echt zo? En zijn ze op tijd binnen?
Als ik zie hoeveel kartonnen er door iedereen besteld worden, dan hoop ik maar dat ook idereen hem geleverd krijgt.